HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.08.23. 08:03 Krap

Ez is egy szakma. Hét nyolcad

Elsőre is furcsa volt, a ritmikája miatt felkaptam rá a fejem. Aztán olvastam, hogy 7/8-ban van, ezt hallottam, csak nem értettem, ez okozta a "furcsaságot".
Ha a hangnemeket és az ütemmutatókat érteném, hallanám, már majdnem értenék egy kicsit a zenéhez. :)  :(
Az említett szakmai kis csavart leszámítva (is) egy jó kis dal:

Sokszor gondolkodtam azon, hogy jó lenne-e érteni a zenéhez, úgy igazán. Adja magát a válasz, hogy igen, de azt veszem észre, hogy sok "profi"nál - éppen azért, mert tudják, hogy mit hallanak éppen - elvész a zene hallgatásából, szeretetéből az az egyszerű rácsodálkozás, kiváltott érzelem, a VARÁZSLAT, amiről (szerintem) a zene szól. Szóval, az eszem nagyon bánja, hogy buta vagyok a zeneelmélethez, a szívem viszont örül, hogy adott esetben a legegyszerűbb akkordváltás is telibe üt, ha az (úgy érzem,) jó helyen, jól van elhelyezve.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr655471185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2013.08.23. 22:02:24

A matematikát vágod, és ha nem SP-on nevelkedtél volna (bár a Dream Theatert ismered) könnyebben menne a számolgatás. ;)
Találós kérdés:
mikor vált át először 8/8-ba (4/4-be) a nóta ?
süti beállítások módosítása