HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.03.02. 08:05 Krap

Kis Depeche Csillag


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !
A ma esti koncerten hozzájutottam (2 sörért) a második tavalyi
pesti Mode koncert hanganyagához meglehetősen jó minőségben.
Éppen a Nothing's Impossible-t hallgatom (vagy negyedszer)
és fetrengek !!!!!!
A turné első pesti felvétele már régebben megvolt (videón !!!)
és a hivatalos DVD is itt figyel, de egyiken sincs az
említett óriási kedvencem az új albumról, és én csak ezt a "népstadionos"
koncertet láttam élőben, melyről eddig csak képeim voltak.
Ígérjétek meg, hogy nem haltok meg úgy, hogy nem halljátok ezt
a számot és nem mondjátok el a véleményeteket róla !
Ja ? Menjek sorjában ? Az imént voltam Kiscsillag koncerten.
Másodszor láttam őket és ilyesmiben is az első az igazi.
Most az tetszett nagyon (az ananászos ipséhez hasonlóan egy példa
beszédesebb mindennél !), hogy volt olyan, hogy 2 jól menő
magyar zenekar frontembere (Lecsó a Pál Utcai Fiúkból és Lovasi a
Kispálból) ritmusgitározott a színpad 2 oldalán, a ritmust a Kispál
2 alapítója (?) nyomta a háttérben, az előtérben pedig a road (technikus)
dobolt egyetlen dobon.
Ez egy ilyen zenekar ! A zenélésről szól ! Az a fura, hogy fura leírni,
de ilyen is van ! :)
Részemről a koncert szintre a társasági életről szólt, ugyanis felfedeztem
'mily'-t az első sorban (hol máshol !?). Aztán jött a már említett ölelés
(még mindig NAGYON jól esik, hiába nyújtja hosszabbra ! :) és a többi ismerős.
Legyünk flegmán felvágók (fogyasztottam bort) : Lecsónak is odaadtam a
Rockinformot a tavaly Vele készített riportommal (az első és eddig utolsó ilyen).
Írnék én Bangkokról, de az élet.. ("az élet 4 betű")
Megvettem potom áron a Kiscsillag CD-jét is ! Poénos.
Az sem semmi, hogy 4 csupasz csaj van a borítón, de a belső borítón
a 4 zenész ugyanabban a "ruhában" és pózban... Látni kell ! :)
Hegedű. Na, ezt képzeljétek el gitárban ! Domború fedlap, üreges test,
'f' betű alakú hangnyílások. Ilyesmin játszanak. Blues zenészek és pl. a
Depeche Mode - hogy keretszerűség felé orientálódjon az iromány :)-
használnak ilyet előszeretettel.
A koncert jelentős részét ilyen gitárokon nyomta a 2 "név", ezzel
egy egészen jó kis egyéni hangzást adtak az egésznek.
Borozva nagy igazságokat mond az ember, úgyhogy "Semmi sem lehetetlen", Nothing's Impossible és SOHA ne rugdaljátok MEGSZOKÁSból magatok elé az álmokat !
Jó éjt !
p.s.: ááááááááááááá ! Az Enjoy The Silence is gyilok módon visszaadja
a koncerten átélt dolgokat !!!!!
Basszus ! Nem hallani a hangom a refrénben ! Gagyi felvétel ! :))
Döbbenetes, amit a Depeche Mode ALKOTott hosszú életműve alatt, de
ez nyilván egy másik sztori. És simán össze fogom kötni a Fear Factory-vel !
  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr3741772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása