HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.05.08. 08:43 Krap

Verdi : A trubadur


Kijut a jóból. A FreshFabrik után itt az újabb zenei ámulat.
Eddig a Lohengrint láttam/hallottam élőben (Wagner), inkább unalmas
volt, mint lenyűgöző; és az Aidat is megpróbáltam végighallgatni CD-n,
de az rettenetesen rossz - ha jól rémlik.
Ehhez képest ez az opera valmi TOTÁLISAN SZUPER !!!!
Csak lestem !!!
Kis városom szimpatikus zenekara vendég karmesterrel is LAZÁN
hozta a zenekari témákat. Impozáns a tudásuk, felkészültségük.
Nagyon tetszett, hogy karmesterük (Kovács László) a karzatról nézte
az előadást.
A Nemzeti Énekkar is remek, de akik a legnagyobb elismerést érdemlik,
a Magyar Állami Operaház szólistái ! Le a kalappal !!!
Ki nem állhatom a szoprán éneket, de most még ezeket az énekeseket
is élvezettel hallgattam. Hogy mi a titok ? Természetesen a mű.
Remekül megírt darab !!!
Éppen nem kommersz, de már élvezhető, nagyon jó zenekari témákkal.
Nem áradozom - fantasztikus este volt, legyen elég ennyi.
Totálisan olyan "harang" szólt az egyik részben, mint az egyik
Dream Theater album nyitányában, meg is akartam hallgatni itthon
(tartván a klasszikusra keményet), hiszen tudásban, színvonalban
egyedül Ők méltók egy ilyen darabhoz, most mégis csendben írom ezen sorokat.
Piro : Zildjan cinekkel tapsilolt, akinek éppen ez volt a dolga.
Kár, hogy vége az évadnak- fog hiányozni az ilyesmi élő zene.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr8872553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása