HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.05.14. 07:45 Krap

Eurovision

Hogy mit keres Izrael az EUROvizio-s dalerőlködésen, azt soha nem
fogom megérteni.
24 (ha jól rémlik) dalból a finn és a francia egészen tetszett, az
ír és az orosz tűrhető, a bolgár pedig eléggé kreatív volt. A többi ???
Az említettek közül az orosz és a bolgár ott is volt az élmezőnyben.
Szegény írek : 1 szomszédos országuk van, azzal is háborúznak, ha egy mód
van rá -> valahogy' kevesebb szavazatot kaptak, mint az Eu-t ellepő törökök.
Az egész szót sem érdemelne, de az nagy poén volt, hogy a 24 rettenet után
jött az Apocalyptica és lazán, rutinból hazavágták az egész díszes társaságot.
Ha nem olvastam volna közben, 2-3 órát elfecséreltem volna az életemből.
Jó hetet ! Ez a kép nem friss az Apocalypticaról :

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr9275493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zita 2007.05.14. 14:39:21

Szerintem nagyon kitettek magukért a Finnek, és nagyon jó showt csinaltak, a színpad a világítás, és a különbözõ animációkkal. Volt szerencsém az egészet élõben látni szerdán este, és bár nem vagyok nagy EV fan, hihetetlen élmény volt, aminek sajnos csak a 20-30%a jön át televízión keresztül. Azt én sem értem mit keres izrael az eurovizióban, de szerintem az is nevetséges hogy az ukránok másodikak lettek, ez elvileg egy dal fesztivál és az õ elõadásuk minden volt csak nem zene. Nekem nagyon bejöttek a Lettek kár, hogy nem voltak az elsõ tíz között.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.05.14. 20:57:59

Ez a kaktusz (kuktasz, ez nagyon teccett) már kezd hasonlítani egy földönkívülire. Azért Csubakkától messze áll, időben, földrajzilag, iq-ban és szőrösségben is.

Krap 2007.05.15. 08:13:06

Ez esetben jó show volt, csak hiányzott számomra a maradék 70-80%, amely TV-n keresztül nem jött át. :) Mondjuk egy svéd csapat közepén biztosan én is nagyobbat buliztam volna. ; )
A kaktusz ma reggelre pláne alkotott, holnap Ti is megnézhetitek.

chaos 2007.05.28. 13:47:37

Eszembe jutott a blogod. Az Apocalyptica csalódás volt. Egy playbekkes monstre kommersz metál sztárcsapat lett.
süti beállítások módosítása