HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.06.27. 09:18 Krap

"Hallgatni Petőfi"

Az egy jó kérdés, hogy kell-e még egy könnyűzenei adó, de az tény,
hogy a Petőfin vannak a legjobb zenék, mióta sílust váltottak.
Rendesen beleköptek a magyar kereskedelmi rádiózás (ez milyen hülye
fogalom !!) posványába.
Élmény őket hallgatni. Kíváncsi vagyok, meddig bírják, hozzászürkülnek-e
idővel az őket körülvevő szeméthez. Szurkolok nekik.
Az jó talány, hogy nálunk miért nincs egy normális rádió,
miért ugyanazt az igénytelenséget sugározza mindegyik.
Külföldön ez nem így megy.
Nálunk még nem igazán volt divat a sok rádióadó, mikor Győrött
rákattantam a FunRadiora (Pozsony). (A RockFM sem rossz). Ez ezer éve volt,
de a mai napig ez a kedvenc rádióm. Az ország északi felében lehet fogni,
csak ajánlani tudom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr47106826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.06.27. 13:23:41

Annak idején a Petőfin hallottam először a Másfél, a Quimby, a Korai Öröm és hasonló zenekarok „bemutatkozását”. És a Petőfin volt a rádiózás legjobb műsora, a „Reggeli csúcs”, több éven át erre ébredtem és ezt hallgattam, amikor még aktív voltam és kora hajnalban keltem minden hétköznap; erre a műsorra érdemes volt felkelni.
süti beállítások módosítása