HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.08.08. 07:52 Krap

Calvi, Corse, 23.07.2007., Lundi

Az első teljes napunk volt Korzikán. Számomra ez volt a legjobb, mely az egész
utána következő 2 hétnek megadta a hangulatát.
Lementünk a tengerpartra, ahol a csapat helyétől nem messze hason feküdt
egy hölgyemény. Semmi nem látszott belőle csak az utánozhatatlan
természetes szőke haja és az, hogy nem alacsony.
Mondtam is a többieknek poénból, hogy "Mindjárt szerelmes leszek".
Aztán majdnem.
Mikor kimondtam, egyből mondtam is, hogy ideje megváltoznom, mert mi
van, ha kecskeméti és mindent ért. Meg amúgy is - komolyodhatnék már.
Aztán láttam, hogy fülhallgatóval pihen.
Mentem inni egy sört, majd pihentem kicsit a napon úszás előtt, mikor
felkelt. Egy csodaSZÉP lány. Kb. 10 méterre voltunk Tőle. Látta, hogy nézem,
mosolygott. Mondom a többségnek, hogy "Lehet, hogy rászóltam Kecskemétre.".
Ismét mosoly, majd elkezdte leporolni a homokot a hasáról.
Na itt mondtam, hogy ennyi elég is hirtelen, megyek lehűteni magam a tengerbe.:)
Egy ideje úsztam befelé, mikor láttam, hogy Ő is a víz felé tart.
Aztán arra úszott, amerre én. Mikor már eléggé bent voltam és csak mi ketten...
Utolért. Mondott 2-3 francia mondatot.
Én : - Je ne compran(d?) pas. Je ne parl pas francais. (2 év nyelvtanulásból ennyi
maradt, a helye sírás is kopott.)
Ő : - Deutch ?
Én : - Natürlich nein, danke. :)
Ő (mosolyog) : English ?
Én : - THANX GOD !!!
Úsztunk, beszélgettünk a tengerben; kimentünk, beszélgettünk, szürcsöltünk.
Kb. egy óra múlva el kellett hagynom a várost. :(
17 éves :(. Egy angyal.
Mosolygós, intelligens, elbűvölő. Tartalmas, érett, tiszta.
Feledhetetlen.
Francia, de az elmúlt fél évben Stuttgartban tanult.
Egy több nyelvet beszélő francia ! Ritka.
Nagyon feldobott. A következő 1-2 napban alig-alig beszéltem, csak figyeltem
magamra és a gyönyörű tájra körülöttem. Gyűjtöttem a csodákat.
Megfogadtam, hogy nem leszek többé ilyen, 3 napig volt is tartásom, de
kb. a negyedik napon feltúrtam egy szupermarketot, hogy megtaláljam, milyen
csokit adott, amikor kólázott/söröztem, de az a cég gyárt vagy 6 félét és
én nem emlékeztem, milyen volt (nem a csokira figyeltem), a papírján
(megtartottam. kóros!!!!!!!! :) pedig nem volt rajta.
1 hét alatt végigettem a kínálatot (szilvás, barackos, málnás piskóta szerűségek)
mire rájöttem, hogy csokis müzlis volt. :)
Szeretek ilyen lenni, de már nem akartam soha. Úgy látszik, soha nem növök fel.

Ádám : megtalált Vr. 17 éves verziója (ugyanaz a nyitottság, báj, kellem,
alak, alkat, hajszín)....
mily : emberileg és mint nő is tökéletesen az esetem, úgyhogy kértem elérhetőséget.
Mert kinek a társaságára törekedjen az ember, ha nem olyanéra, aki elbűvöli ?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr15134939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A. aus Wudersch 2007.08.11. 01:15:46

Te: Je ne comprand pas. Je ne parle pas francais. (A a jó öreg 3-as francia érettségi:)
Õ: Deutsch?
Te: Natürlich nein, danke. :)
(Egy igazi Günther úgy mondaná, "Nein, natürlich nicht!"
Ja igen, kell a danke is :)

Ich heiße (nicht) Günther.

What's her name?!

Madmoiselle Dix-sept.
süti beállítások módosítása