HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.08.09. 08:25 Krap

Found Paradise ?

Döbbenetes (pszichológia ?), hogy mennyire hangulatfüggő a zenehallgatás,
-befogadás.
A minap (amikor a francia lányról írtam) blog írás közben ismét az új
Paradise Lost album szólt és most sokkal jobban ráhangolódtam.
Most azt mondom, hogy sima 8 pont a 10-es skálán.
Kicsit fáradt voltam és éppen elkaptam azt a hangerőt, ami nem zavar
és éppen elér, minden részletet megmutatván.
Olyan számokra kattantam rá, melyeket nem is említettem, amikor az albumról írtam
(Requiem, Unreachable, Silent In Heart) a Fallen Children-ben pedig semmi
különöset nem érzek (pedig hallom, hogy benne van, de nem ér most el),
pedig legutóbb kiemeltem.
Nagyon örülök, hogy van jegyem a következő turnéra, mert önálló koncerten
még nem láttam Őket, csak fesztiválon (NAPFÉNYBEN !!!! Vicc !!!), és most
jó formában vannak.
Remélem, fény nélküli, hangulatos koncert lesz.
Mondjuk, ha angol volnék (vagy lenne zenekarom) én nem lépnék fel
némethországban (amíg horribilis pénzt nem adnak, vagy talán még akkor sem).
Na jó, nem leszek ilyen.
Világbéke !

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr62135761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása