HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.09.04. 08:50 Krap

FreshFabrik, Act II.

Írtam néhány hónapja, mennyire megfektetett, mikor először láttam a csapatot.
Hétvégén ismét megsasoltam őket azzal a feltett szándékkal, hogy rájövök,
mitől dobtam hátast elsőre.
A volt Lenin Kohászati Művek területén (!!!) 1 csarnokot és a körülötte
lévő területet valahogy' megszerezett egy társaság és mászófalat, deszkás- és bicaj-
pályákat, paintball termet...ilyesmit alakítottak ki. Itt volt egy kisebb fesztivál.
3 szabadtéri színpad, 2 terem DJ-kkel. A rap színpad körül üres olajoshordókban
lobogó tűz adta a hangulatot. Mint egy gettóban. Körben a gyár. ZSENIÁLIS az egész.
Sajnos nem vittem fényképezőgépet, pedig ilyte még nem láttam.
És mindez a gyár területének kevesebb, mint kb. 1/20-ad részén !
(Relatíve) sok ember, zömmel tinik. Jó ötlet volt, le a kalappal a hely és
a rendezvény kitalálója/megálmodója előtt !!
A PieOnEar (nem gyenge név) tetszett. Jó megszólalás, egészen jó dalok.
A Faith No More Diggin' The Grave-je tetszett leginkább, de saját dolgokban
is jók.
A FreshFabrik ismét letarolt. És még mindig nem értem, mivel.
Még csak nem is igazán tetszik a stílus, melyben zúznak.
Ráadásul az albumaik még mindig hidegen hagynak. (Bár a Dead Heart In Living
Water-t tudnám ajánlani.) Szóval jó kis talány a brigád.
A dobos tökéletes : 3 (+1 láb) dobon és 4 cinen (+1 láb) olyan húzást lecsapott
-végig döbbenet erővel és dinamikával- hogy kész, ötös, ennyi. Jelre dobol, de
olyan tempóban és összetettséggel, hogy ez (jel) nem is érződik rajta.
Nem tudom, milyen stílusban tekerenek. Hardcoreszerű, de nem az. Egyéni.
Nem regélek. Aki szereti a súlyosabb zenéket, nézze meg őket, nem fog csalódni !
A frontember most csak elvétve gitározott, úgyhogy gyakorlatilag hárman
zajonganak, finom gépi hangokkal a háttérben.
Bármely hasonló stílusú külföldi banda elé/mögé színpadra merném tenni őket,
(Korn, Linkin Park, vagy akár Biohazard, Fear Factory) nem vallanának szégyent.
Elhivatottság, profizmus, eltökéltség - ilyesmi süt belőlük.
Lehet, hogy ez(ek) a titkuk ?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr23156982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gab 2007.09.05. 18:21:39

most irigyellek, mármint azért, mert te ott voltál, én viszont nem. nem is hallottam erről a buliról. tényleg jó lehetett... ;)
azért köszi, hogy szóltál (igen, jó emilt jegyeztél meg), legalább a beszámolót olvashattam... szóval ezúttal sem okoztak csalódást. én is úgy vagyok vele, hogy koncerten imádom őket, de egy albumuk sincs meg. mondjuk a régi énekessel még inkább zúztak! :)
süti beállítások módosítása