HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.09.25. 12:45 Krap

Egy tipikus Oktfest-es nap

Fura dolgok a megerzesek, a ket ember közötti megfoghatatlan rezdulesek. Regen bementem egy több ezer emberrel teli sörsátorba es 2 percen belul megtaláltam, azaz gyakorlatilag TUDTAM, hol keressem, holott semmi infom nem volt rola. Tegnap már más volt a helyzet. Kint es benn is mentem egy kört anelkül, hogy összeakadtunk volna. Aztán bementem ismet a sátorba es (ez valami Jedi dolog lehet) kb. 5 másodperccel az után, hogy azt gondoltam, "miert a haja alapján keresem, hiszen 1 eve nem láttam, változtathatott rajta" meglattam. Háttal állt, a csodalatosan egyenes termeszetes szöke haja helyen egy kazal, de tudtam, hogy Ö az. Ennyire nehez dolgom volt :
Nem beszeltunk sokat (nincs mit es nincs miröl), de öröltünk egymasnak. Vittem rozsat, betette a dekoltazsaba, mint mindig, amikor itt dolgozott. Jo volt latni egesz ejjel a "rozsamban". Szerettem, most is szeretem, de már teljesen máskepp.
Az asztalunk ismet remek volt : 2 Uj-Zeland-i holgy, kis ideig 4 ausztral (ez a 2 orszag kölcsönösen ki nem állhatja egymást. Ezt fura volt megtudnom.), 2 nemet, de olyanok, akikkel Adam jol elvolt a "foci" temaban (Dortmund, Schalke es Bayern drukkerek voltak, kölcsönösen nem szimpatizalva a másikkal, igy a 3-asbol 2 mindig egyetertett abban, hogy a harmadik a gagyi), ez engem hidegen hagyott, igy en a minket idokozben megszállo helyi 17-21 eves (mentö)ápolonönek tanulo lanyokkal foglalkoztam.
Ja, kepek ! Elobb a bayern drukker a szökebb uj-zelandival, majd  az egyik helyi erö.
Elegge rendesen beszürcsöltunk (nem árt enni az ilyen tema elött),  ugyhogy több kepet nem is pakolnek ide.
 Na, azert nem ennyire :)  :
Ma delig esett, igy inkább regenerálodunk. Ránk fer. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr99176438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása