HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.01.25. 07:35 Krap

The Cure, Festival 2005 DVD

Te jó ég !!!!
Huh !! Káprázat, felemelő, hátborzongató újra átélni !
Ez a DVD ugyanis visszaadja a szegedi The Cure koncert hangulatát.
A legrockosabb eddigi felállás (2 gitár, basszus, dob és SEMMI más), mely
a daloknak is egy kis "dögöt" kölcsönzött. Fura és szuper volt látni.
A Fesztivál szezon koncertjei közül vannak vegyesen válogatva a számok,
követve az eredeti dalsorrendet. Kis utánajárással a ruhák és a színpad
alapján be lehetne azonosítani, mely számok kerültek a szegedi
koncertről a lemezre.
Remek koncert volt, a ráadás számai alatt totálisan kiléptem a testemből.
A Faith vitt mindent !!!!!!!!!!!
Az összes játszott dal telitalálat, mintha a személyes kedvenceimet
játszották volna.
Hibátlanul fényképezett film, nyoma nincs a digitális technika rideg,
túlságosan, természetellenesen tiszta, éles képeinek.
Itt is "meghúzzák", szellemképesítik néha a képet, azaz olyan, mint ha a
zenész elhalványulna, kilépne a testéből, egyszerre 2 helyen lenne jelen,
majd ismét egybe kerül, belesétál magába. Nálam nagyon hat.
Sok-sok egyéb művészi képi megoldás is van, de semmi show, vagy kamu,
végig természetes marad : ez csak egy rock-zenekar.
A THE CURE, ahogy még nem láttuk/hallottuk őket.
Több, mit 2 és fél óra ÉLET !!!
Megtaláltam a koncert után közvetlenül írt SMS-em.
Na, igen, a Cure maga a tisztaság :
This is the SMS I wrote right after the concert :

" 'So we watch the sun come up from the edge of the deep green see'
- I'm just after a The Cure concert. 3 hours of LIFE, feelings.
Sleep well, Dear. Peter-yours"

Yes, this band shows you clarity, touches you right at/in your soul.
A The Cure 'show' on DVD - this could be enough to be happy and search
for this disc but it is much-much more than this.
It shows The Cure as a pure rock band : 2 guitars, bass, drums.
Nothing more, nothing else. The songs sound heavier, rockier than ever.
The setlist is a Best Of not a Greatest Hits - what a difference !
All (really, every one) of the songs are my favourite one(s).
Push, A Forest, Play For Today, FAITH !!!!, A Strange Day.....
The movie was shoot in different stages but it can perfectly
reproduce that one night in Szeged.
The night when I saw the most this-music-is-just-like-(heaven :)-me
band second time.
2 and a half hour of MUSIC, visual art (perfect, not-digital-at-all
pictures !!!), LIFE.
The Cure is everything.
Or even more.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr75310831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi 2008.01.25. 09:34:26

Én ott voltam. :-)))

B.Biga 2008.01.25. 21:30:45

Ez a DVD szerintem Évát érdekelné!
Megvan az összes Within Temptation (ha megtalálom otthon) remélem jó lesz cserealapnak!

Loona 2008.01.27. 17:37:21

én is-én is, felejthetetlen élmény volt, utána csak álltam egy helyben, ki tudja meddig, mire magamhoz tértem :)
mostanában tervezem én is megvenni a DVD-t, mert jelentkeznek az elvonási tünetek... a leírás alapján nem fogok benne csalódni :)

Krap 2008.01.28. 15:26:08

Loona : Igen - a koncert vége hatott leginkább. Hha a Trilogy tetszett, akkor a Festival láttán (is :) fetrengsz majd. : )

Nosztalgikus sóhaj 2008.02.06. 12:17:25

Mi is ott voltunk Szegeden a Bencéékkel, Lecsóval, Balázskával ezen koncerten. Sajnos, SZIN-ről csak egy szám került fel erre a DVD-re. Nekem mondjuk néhány számból kifejezetten hiányzik a szinti...

Béky Zoli

Loona 2008.04.20. 17:29:54

...és mennyire igazad volt ^^
februárban volt szerencsém kijutni Prágába a 4tour ottani állomására, no, aztán jöttek csak igazán a fent említett elvonási tünetek, így egy héttel a koncert után már itthon Festival-oztam nosztalgia gyanánt a frissen beszerzett DVD-vel :)
tényleg nagyon ütős lett, ott voltam megint, mint 3 éve, felhőtlenül, mosolyogva, ááááááh...
nem szabad belőlük ilyen 3 éves szüneteket tartani :), gyakrabban is járhatnának erre :(

Zoli: a zenével először zongorázni tanulás kapcsán ismerkedett lányka lévén alapvetően billentyűorientált vagyok, kevés olyan együttest kedvelek, ahonnan ez a hangszer hiányzik, valahogy az én fülemnek is hiányzik tőle az egészből valami.
itt viszont nem érzem a hiányát, magam sem tudom, miért. biztos, hogy jobban szólna, teljesebb lenne, közelibb lenne az eredeti számokhoz, viszont így, koncerten valahogy nekem szinti nélkül is tökéletesen visszajön a hangulat, egyáltalán nem érzek "lukat", hiányt.
de tény, hogy ha valami képes lenne még emelni a hangulaton, nemcsak a DVD-én, hanem általában a Cure koncertekén, a szinti egy ilyen elem lenne.

Krap 2008.04.21. 12:56:51

Loona : a prágai koncertről igazán írhatnál (bővebben) ! Én gitár- és dobpárti vagyok, de a Cure-ban semmi bajom a billentyűkkel. A szegedi koncerten kifejezetten tetszett, hogy nem volt, így még emberközelibb lett a brigád. Olyanok voltak, mint egy rock banda a garázsból. Aki tud, az így is tud.
süti beállítások módosítása