HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.01.28. 07:53 Krap

BSE-Győr és akusztikus koncert

Jól sikerült szombat volt. Így kezdődött:

Ilyen volt a hangulat :

Húsz ponttal ismét megverték a csajok a helyükre pályázó Győrt.
Az elején elkapták a fonalat, jó ritmusban játszottak+hármasokkal szétdobták
a vendégeket, akik végig csak futottak az eredmény után. Meggyőző, szép
győzelem volt. Tetszett !! 86:66 A kismamáink is szépen gömbölyödnek.

Aztán jött egy jó kis koncert. Majd holnap mesélek. Kíváncsi vagyok, a képek
alapján kitalálja-e valaki olyan, akinek nem mondtam, hová megyek, hogy melyik
zenekarról van szó.

A második képen Csányi Szabi látható, de ez inkább nehezít,
mint segít. Biga ??!! Neked a háttérvászon alapján illene...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr59314355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2008.01.28. 11:26:03

A Csányi Szabi tényleg bekavarna, de én vagy 2 hónapja a Megawatt-ban láttam a fiatal gitáros srácot és mondta, hogy Kukovecz tanítványa volt. Sőt a háta mögött látszik is a pok felirat. Pokolgép akusztikus koncert? Mintha rémlene, hogy van ilyen lemezük is, de én még nem hallottam.

Krap 2008.01.28. 13:11:12

Te minden jot kihagysz (Cure, 'gep akusztikus..) ! : )
Az album (Oblatio) is remek, de eloben még engem is megleptek, mennyire hangulatosak es jok ! Gratula a megfejteshez !
süti beállítások módosítása