HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.01.30. 09:28 Krap

Pokolgép akusztikus koncert, 2008.01.26., Rocktogon

"Amikor kölyök voltam, 16 éves nyughatatlan srác"..
Valamikor akkor kezdődött. Gyakorlatilag a kezdetektől (mondjuk az első
lemeztől) a kedvenc zenekarom voltak - az akkoriban ismét nagyon
mozgolódó Beatrice-vel és a szintén kb. akkor induló Aurora-val együtt.
Ennek a 3 zenekarnak a koncertjeire jártam tiniként. Nem tegnap volt. :)
Aztán az átalakulásuk után (1990.?) már nem is láttam őket élőben. Szombatig.
Kicsi hely, eléggé szúfolt, de szerencsére jól szellőztetett. Kis színpad,
ülő zenészek, egészen remek hangosítás. Úgy a 3-4. sor környékén álltam, ott
királyul szóltak és még látni is lehetett. Hátulról szerintem már szinte alig.
Rudán Joe elfelejtett felírni minket a vendéglistára, így kis kavarással
kezdődött az esemény, de nagyon-nagyon szimpatikusan jött segíteni és még Ő
kért sűrű elnézést.
A setlistet elhoztam, csatolom. Kisebb változások voltak, de alapjában ez
volt a "menü". A lassabb számok tökéletesen szóltak ebben a hangszerelésben
-erősített dobok, 1 műanyag- és 2 fémhúros gitár, akusztikus basszus, 1 dalban
hegedű (!!)- de némelyik keményebb dal volt az est fénypontja, mert azok húzását,
ritmikáját nagyon jó volt így, "letisztázva" hallani.
Keményebbek voltak, mint egy akusztikus est, de a torzított gitárok
nem jöttek elő. Nagyon tetszett a hangzásuk.
"Vendég : Csányi Szabi", olvastam. Végig színen volt, a koncert első harmadában
majd' minden számban játszott. Többször később is, de amikor nem, akkor
(is) vokálozott (mint majdnem mindenki, még Csibe dobos is !), csörgőzött.
Pál Utcai Fiúk akusztikuson is voltam már (párszor), az is mindig csúcs.
Úgy látom, hogy jó dalok (ez talán a fontosabb) és a "torzítottnál" nagyobb
zenélni tudás kell egy ilyen koncerthez. A 'gépnél is megvan mindkettő.
Semi ódon nem volt a zenében, mai füllel hallgatva is egy remek együttes,
jó dalokkal.
Közvetlenek voltak, hangulatos volt az egész (karnyújtásnyira a közönség),
nagyon együtt volt a zenekar és ezt vette a közönsége is.
19 dal, kb. 1 óra 20 (30 ?, 40 ?) perc. Jól esett.
u.i.: Még mindig a Carmina Burana a koncert intrója, mint 20 éve.
Az is hatott úgy, hirtelen !!

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr89317490

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: حجز فنادق المدينة 2017.12.20. 12:40:54

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2008.01.31. 11:27:02

A Carmina Burana engem is szíven ütött. 87-ben voltam először Gép koncerten és emlékszem milyen izgalommal vártam, hogy az intro után végre felcsendüljön a zene! Amikor leírtad rögtön ez ugrott be!!
süti beállítások módosítása