HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.06.02. 08:11 Krap

Lékó Péter - Magnus Carlsen

Nagy ötlet. Nagy és jó. Mint az Operafesztivál. Nem tudok mást mondani arra,
hogy Pétert megnyerték, hogy évente Miskolczon játsszon bemutató
rapidmérkőzéseket. (Sakk, ha valaki nem tudná.)
A színház (Miskolci Nemzeti, született Déryné, az ország
első kőszínháza) remek helyszíne a rendezvénynek. Számomra a 2 évvel ezelőtti,
Karpov elleni volt a csúcs (nem tudom miért, de Karpov mindig szimpatikusabb
volt, mint Kaszparov), de minden évben nagy élmény beülni néhány meccsre.
"Sakk meccset nézni, ez mekkora hülyeség!" mondhatjátok, de van hangulata, jó
"buli". Fülhallgatón 2 szakértőt hallgatva lehet követni az eseményeket, de én
még soha nem éltem ezzel - nem szeretem, ha megmondják, mit látok, inkább csak
bambulok.
Idén csak 1 napon voltam, az 5. és 6. meccset láttam. Carlson megnyert már egy
meccset addig, a többi - és az említettek is - döntetlen lett.
Amennyire én értek a sakkhoz (nem sok), a norvég csóka nem szívbajos és TUD.
Hogy Péter hol van a ranglistán, azt talán tudjátok, Ő sem hétköznapi.
Volt döntetlen a 18. (!!?) és volt a 96. (!!) lépést követően is.
Rapid sakknak hívják, pedig szerintem ez a (teljesen) normális : fejenként 25
perc gondolkodási idő + lépésenként 10 másodperc. Ennél többet én sem szeretek
sakkal tölteni.
Nem is tudok játszani.
Carlsen 17 éves.
5-3-ra győzött végül.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr64498755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása