HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.09.08. 07:33 Krap

Az idő és az Ő (vas) foga

Öregszünk...
Bekapcsoltam a TV-t a hétvégén. Pl. láttam Michelle Pfeiffer egy 2 évvel
ezelőtti filmjét. Káprázatosan néz ki !! Nem tudom, hogyan csinálja (azt sem,
hogy hány éves és van-e gyereke), de remek alakja van és csodaszép.
A Jumanji-be is belenéztem (1995.). Annak idején láttam moziban. Kirsten Dunst még
erősen tini benne...
Az EDDA vasgyári (Lenin Kohászati Művek) koncertjét is ismételték. Életemben nem
voltam EDDA koncerten (egy fesztiválon már "csak" annyin múlott, hogy Pataki úr ne
mondja azt, hogy ő ugyan nem játszik a Pokolgép után és durciból ne mondja le a
fellépést 1-2 órával színpadra lépés előtt), de erre majdnem elmentem.
Nem tudom, miért maradt ki. Túl fiatal voltam ? Nem voltam Miskolczon ?
Nem volt pénzem ? Nem tudtam LKM-es belépőt szerezni (azzal olcsóbb, vagy ingyenes
volt) ? Azt hiszem, az lehetett az ok, hogy az EDDA említésre méltó (NAGYON
említésre méltó) korszaka alatt (az első 3 lemez) még az ált. iskola
elején jártam, majd oszlottak, az újrakezdés pedig nem hatott meg különösebben -
akkor már a Beatrice (ők is akkor kezdték újra, de hogy' !!!!) és a Pokolgép
voltak a favoritjaim.
Ezen a koncerten a - "természetesen" háttérbe nyomott - gitáros játéka tetszett
nagyon. Szégyen,de nem tudom kapásból, ki szólózott akkoriban az EDDÁban.
Huh, most elfilóztam a Beatrice-n !!! Mekkora korszakuk volt !!! Miklóska Lajos
(bácsi) (él-e még ??) Lugossy "Laci bácsi", Feró, Zselencz Zsöci...
Valahogy' akkoriban szűntek meg üldözött zenekar lenni.
Az ingyenes karácsonyi (szabadtéri !!!!) PeCsa koncertek....
Tiniként az "úgy érezte, szabadon él"-t üvölteni...
Öregszem.
Nézem a spanyol bicajos (kör?)versenyt, de erről majd a vasárnapom elmesélésekor.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr71653256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gattina 2008.09.08. 10:31:12

Ezt a szombati Edda koncertet a tv-ben én is elkaptam, és pont u.azt gondoltam, hogy az Edda igaziból az első néhány lemezig volt tutti. (én Slamovits kiválásáig számítom ezt :) Nekem is van olyan zenekarom, akinek még mindig nem jutottam el a koncertjére, pedig próbálkozok, a P.Mobil eddig kimaradt...
süti beállítások módosítása