HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.11.04. 15:18 Krap

Phakding, 2.650m, 2008.10.09., Első nap a hegyen

A luklai repülőtér említést érdemel !
Egy kis 14 (16?) személyes, 2 motoros géppel repültünk - 1-1 sor ülés a
2 oldalon -, én a pilóták mögött ültem, így tökéletesen láttam előre is.
Kb. 100-150 km-t tettünk meg kb. 35 perc alatt. Alattunk a táj - kisebb hegyek
megművelt oldalai - és kis felhőzet, a távolban néhány nagyon magas hegy,
hófödte tetővel. Aztán egyszer a gép berepült egy völgybe 2 hegy(lánc) közé
és kisvártatva szemben is egy hegy állta utunkat, melyen egy kis település
(egy utca, kb. 80 ház) látszódott, egy nyúlfarknyi úttal, mely a semmiből
Az volt a leszállópálya.
Gyorsan fotóztam, majd, mire a második képre lehetőségem lett volna, már le is
szálltunk. Nem volt tehát időm izgulni.
Egy hegy oldalában , majdnem, mint egy síugró sánc, kb. 300 m aszfalt bele
a semmibe. Ennyi.
A felszálló gépek belegurulnak ebbe a semmibe (szakadék fölé), leszálláskor
pedig bármilyen hiba korrigálhatatlan.
Ma kb. 6 km-t sétáltunk, nagyjából szinten, 2.700m volt az átlagos magasságunk.
Nem éreztem semmi különöset. Ha emelkedőn próbáltam izomból tempót menni, akkor
elfogyott a levegő, de ennyi. Egész nap tűzött a nap, de most (este 5) esik.
100 rúpiáért szálltam meg (200 Ft !!) egy épülő, de majdnem kész, még nem is
üzemelő szálláson.
(Reggeli kb. 180 rúpia, 1 liter ivóvíz 150, 6,5 dl sör 500 (!!) (átszoktam a
teára (50 rúpia/csésze)), ilyesmi. 1 rúpia kb. 2 Ft-ot ér.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr12749453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mily 2008.11.04. 21:45:32

mér olyan fontos, hogy mi mennyibe kerül?? mármint értem h olcsó. de mesélj inkább az emberekről, a hegyekről és a szrlmről :)) úgysincs pénzem sört venni (se. meg ananászt se)

Julcsi 2008.11.04. 22:12:01

Nagyon jó! Jöhet a következő bejegyzés. :))

Krap 2008.11.06. 17:00:04

Mi mennyi?: azert irom, mert en elfelejtenem, igy viszont megmarad, illetve az emberek anyagiasak (en is), gondoltam, van, akit erdekel.
Fogok mindenrol meselni, me'g sok-sok bejegyzes lesz az utamrol (ha erdekel Titeket (ha nem : ) ).
süti beállítások módosítása