HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.11.27. 14:33 Krap

A tetőn, avagy utolsó helyszíni nepáli gondolatok Kathmandu, 2008.10.29.

Holnap repülünk haza. Ismét a tetőn vagyok, napozom. Kihasználom, hogy tűz
a nap, májusig nem sűrűn lesz lehetőségem barnulni.
Néhány nap alatt elolvastam angolul a Bridget Jones naplóját. Van stílusa,
ha nagyon akarom, humora is (nekem csak néhány németes poén tetszett igazán),
egy könnyed olvasmány. Magyarul egy másnapos fél nap alatt olvastam el, eredetiben
sem tűnt tartalmasabbnak. Nőknek ajánlható könyv. Nick Hornby sokkal stílusosabb,
viccesebb, jobb író.
      Soha nem töltöttem még ennyi időt egyszerre külföldön. Nincs honvágyam,
de már itt is mindent láttam, amiért jöttem. Ha most nem is maradnék itt,
kb. 1 hónap múlva simán visszajönnék angolt tanítani. Nagy az igény tanárokra,
de fizetést nem tudnak adni.
Érdekes, szimpatikus ország, a monszun 3 hónapját leszámíva remek klímával.
Az utolsó napokban már sok ismerősöm lett: szinte minden árus, mester a hotel
utcájában, az összes portás, recepciós és londiner, de olyan szinten, hogy ha
bicajoztak a városban, akkor is messziről intettünk, köszöntünk egymásnak.
Jó volt itt. Remélem, jó lesz othon is.
Hogy a belga lánnyal mi lesz? Meglátjuk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr76791404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása