HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.01.22. 15:40 Krap

2009.01.08. Laguna Beach, Kilifi mellett, Kenya

Kikajakoztam a mesterséges kis sziget-mólóhoz. Egyetlen napernyő az egész, kb. 100 méterre a parttól. Hotelt váltottunk, nem jegyzeteltem néhány napja.Az új helyet családias kis bungalók alkotják. Itt végre nem hallok német szót. Az előző helyen egyedül a sok osztrák zavart, de ők nagyon. Itt nagyon kevesen vagyunk, jó/érdekes hölgy még kevesebb. Az egyetlen (?) egy masszívabb, fehér bőrű (itt? meddig?), akinek öccse bekajakozott hozzám. Na-ná, hogy dumálni kezdtem Vele. Nehezen ment Neki az angol, alig értettük egymást. Kérdeztem, honnan jött. Angliából, mondta. : ) Király! Ennyit rólam. : ) Mondom, "hú, vazze! Nem lesz egyszerű, de kitalálom, melyik környékről.". Ő: "Mehet, de én nem mondom meg, Magyaro. melyik részéről vagy." EZ hiányzott az elmúlt négy napban! A brit humor. 10 perc múlva mondom Neki, hogy ez olyan brutál dialektus, hogy elsőre Manchester-Liverpool környékére teszem. "Nem nyert, messze van." "De akkor délre messze." "Igen." "Akkor ennyi, feladom. Egy déli nagy város, de nem London és nem Brighton, ennyi a tippem." "Portsmouth, a Brighton melletti város." Kíváncsi vagyok, a nővére beszélgető típus-e. Ma három hír fogadott, mikor visszaúsztam a többiekhez:
- egy bazi nagy gyík figyelt a WC kagylónkban, "akit" alig lehetett lehúzni, visszaküldeni oda, ahonnan jött
- az oroszok elzárták a gázt. Ezt én öt napja megtettem.:)
- -14 foknál magasabbra nem emelkedik a hőmérséklet kis országunkban.
Itt ilyen gond nincs. Nappal gyilok a napsütés, éjjel klíma nélkül macerás lenne aludni, hisz' akkor is simán van 25 fok.
Tegnap egy kis katamaránnal vitorláztunk kb. 2 órán át. Én merülgettem is szemüvegben, pipával. Sok és sokféle halat láttam, nagyon extrémeket is. Találtam három tengeri csillagot, nem gyenge színekkel! Még mindig nem mondom, hogy közel áll hozzám ez az élet. Ha választanom kellene, hogy egy hét Portsmouth-ban, vagy kettő itt, egyértelműen Angliát választanám - méga a dundi(bb) hölgy nélkül is. Az előző helyen nem voltak szúnyogok. Itt az imént megcsípett egy. Nem 100%-os a nyugalmam. (Biga, keresd a Holdat a képeken!)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr57895738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JULCSI 2009.01.23. 09:15:28

Mondtam már, hogy gyűjtöm a tengeri csillagokat??? ;-)
süti beállítások módosítása