HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.03.25. 13:11 Krap

Nightwish

A Nightwish új koncertalbuma mellé (valójában a legutóbbi album nyolc dala,
különböző helyszíneken felvéve) mellékeltek egy DVD-t is turnéfilmmel, klipekkel.


Az ciki, hogy Anette az Amaranth-ban élőben is két szólamban énekel. Egyszerre...
A hölgy messze nem olyan szép, mint a promó képeken - igaz, nem is csúnya.
(Sok csúnya nőt én sem láttam Svédországban.)
Szerintem egy ilyen turnénak kb. a 20. előadásán megrogynék agyilag és
kiszállnék az egészből, ehhez képest ők több, mint 150 estét játszottak, és
játszanak napjainkban is, tehát bőven 200 fölött járhatnak az album óta.
Várost nézni (ha nem rohannak meg a rajongók), inni, interjúzni, rajongókkal
beszélgetni lehet egy ideig, de szerintem, ha nincs az ember mellett valaki,
akivel megéli az egészet, vagy nem foglalja le magát minden nap valamivel, akkor
eléggé gyilok lehet idegileg egy ilyen "szakma". Mondjuk, a "borús" finnekre
nem biztos, hogy nyomasztólag hat az ilyesmi. :)
Beletették a filmbe azt a részt, ahol az énekesnő a színpadon roggyan meg - elsírja
magát és levonul. Emberi.
A finn részek angolul, az angolok finnül vannak feliratozva a DVD-n.
Anette azt mondja, hogy érti a finnt (ha nem hadarnak), de beszélni nem tudja, nem
tud mondatokat csinálni a szavakból és büszke arra, hogy svéd, azaz nem olyan
depressziós, mint a finnek. (Zita! Van ebben valami?? Egyébként a srácok a
zenekarban más finnt tolnak, mint Te, de erről talán S-val kellene beszélnem.
Ott is vannak dialektusok, vagy csak gördülékenyebbek, anyanyelvűek, ezért
hallom másnak?) Svédül sajnos nem beszél, pedig szíveen hallgattam volna.
A filmen végigvonul, (a)hogy a négy finn férfi a rendkívül kretén Uno nevű
kártyajáték "vesztes iszik" verzióját játssza. Meglehetősen mókás!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr621024636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.03.25. 13:35:50

A Finnek nagyon depressziósok, de ha itt elnel akkor te is az lennel, neha en is kivagyok. hogy miert? 6 honapon keresztul hideg es 4 ora nappali vilagossag van, a napot telen egy honapban max. egyszer lehet latni vagy egyszer sem. Szoval eleg durva egy egesz eleten at, allitolag ezert isznak a finnek annyi alkoholt is. A svedekkel nagyon hadilabon allnak (kb. ugy vannak veluk mint mi a romanokkal vagy az oroszokkal). Kicsit meglep hogy Anette erti a finnt, ugyanis koze nincs a svedhez (sved=angol visszafele, szerintem kifejezetten ronda, mintha direktbe halandzsalnanak :) - A svédek sokkal kiegyensulyozotabbak, vidamabbak es pozitivabbak mint a finnek nem tudom pontosan miert, de ez mar csak igy van. Bar azt hiszem minden nemzetre van egy csomo jellemzo dolog... stb. Én soha nem fogok ugy beszelni finnul mint a finnek, es ezert tunik masnak ahogy ok beszelnek, dialektusok meg tajszolas itt is van egy csomo, bar azt hiszem a nightwish fiuknak nincs semmi kulonos "beutesuk". - bar be kell valljam, sokan le vannak akadva, hogy mennyire hibatlanul (kiejtes szempontjabol) beszelek, bar engem idegesit, mert szerintem total benan hangzik - hozzajuk kepest. Az UNO meg az ivaszat tipikus, szerintem vicces. Errol jut eszembe mar 31 hete nem ittam alkoholt.... :D - only 9 weeks to go. :) Final countdown! Nah, ennyi most gyorsan, errol annyit lehetne beszelgetni egy korso guniess mellett.... ahhhhh

tizenkéthúr 2009.03.25. 19:48:17

A G betűs sör helyett Borsodi a Sziklában valamikor?
A téma jöhet!

Üdv!

2009.03.26. 11:07:44

Benne vagyok, de ki lesz a bébiszitter? :D - erre P azt mondaná, hogy "neeeeeeemmm, én nem iszom több pálinkát" :))

tizenkéthúr 2009.03.26. 23:51:57

Zí mire is gondolsz pontosan?
Keddenként én (általában) ott vagyok és ráérek sörözgetni is.
P pedig biztos jön első szóra.
:)
Ti mikor jártok arrafelé?

Üdv!
süti beállítások módosítása