HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.05.30. 14:37 Krap

Válaszok

Mivel harmadik napja esik, "fagy" Prágában, válszolok néhány témára. A Pink-es reklám hangulatáról itt egy amatőr felvétel:

https://www.youtube.com/watch?v=lbbr7FPGN08

A hivatalos verziót most hirtelen nem találtam, de itt/ebben látni a kislányt, akiről írtam:

https://www.youtube.com/watch?v=orukqxeWmM0

A szövege nem arról szól, amit Herb belelátott. Szerintem.

A Barcelona megérdemelten verte a Manchestert. Szégyen, hogy csak 10 percig bírta őket nyomás alatt tartani a Manchester, az pedig külön ciki, hogy ez alatt a 10 perc alatt nem lőttek egyetlen gólt sem. A nagy hibát a Chelsea követte el, akik elszórakozták az elődöntőt és az egyetlen lövést, melyet a Barcelona engedett meg a kapujukra a visszavágón, beszedték az utolsó percek után.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr571153212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.30. 18:53:33

Szuper - most neztem meg mirol van szo, sot megtalatam az otthoni reklámot is (fel ora keresgeles utan, vegre rákerestem a T-mobile reklám szavakra :)) ime:

http://www.youtube.com/watch?v=g-qA2ZQYuWg

Erdemes megnezni a Liverpool vasutallomas "flashmob" T-mobile "tancot" - jok a marketingesek.

A Herbes beszolast nem is igazan ertettem, de gondolom nem nekem szolt :)

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.05.30. 23:35:07

Egy ilyen "nóta" sláger, sőt, MENŐ reklámzene.
A kettő külön-külön is perverz,, beteges dolog, de hogy még valaki keresgéli a neten, ... ;)
Mindegy, llegalább nem mulatós-zeneizé.
Vagyis ez is mulatós, mer' a nép, az istenadta nép, egy reklámban(!) egy ilyen(!!) dalra(!!!) karaokézik(!!!!), hát a maradék agyam helye ponttá zsugorodott, mind a 11 dimenzióban.
És igen, sajnos megin' elhasználtam a havi felkiáltójel-keretemet. Sebaj, mingyá elseje.

2009.05.31. 10:50:29

@Herb: khm - en nem a dalt kerestem hanem a reklámot - nem kell minden extrát beleolvasni a kommentekbe :) Csak nyugodtan, még a végen szívrohamot kap a felhaborodástól, "nyugalom a hosszú élet titka" mondta valaha valaki nagyon okos. Tessék megfogadni. :)
süti beállítások módosítása