HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.09.27. 00:42 Krap

Hétvége

Pénteken irány Pest. A PeCsa-ban volt egy jó kis Kaukázus koncert (és egy The Moog, amit főleg csak hallgattunk), és egy szintén jó, de nekem egyáltalán nem tetsző Irie Maffia "buli". Egyszeűen nem az én zenémet játsszák. Jó volt mily-vel, Benjivel, H0mérral és Janóval (Kaukázus, a héten már másodszor) összefutni, sörözni. Utóbbit végre sikerült meghívnom egy sörre - eddig mindig Ő rendelt nekem, szinte ismeretlenül, és ez már kezdett zavarni. Benji volt a legjobb (4 éves). Régen láttam. Hamar összehaverkodtunk (ismét). A Kaukázus már nagyon profi színpadon (is). A háttér dolgaikról is sok mindent megtudtam a héten, de ezekről nem szólhatok. A koncertek után indultam tovább Németo-ba. Reggel 7-re, napfelkeltére értem ki. Szombaton az "időeltolódást" hoztam egyenesbe, vasárnap aztán megvizsgáltam az Oktoberfest-et. Így - sokadszorra - semmilyen hatása nem volt. Az első liter sörig... Utána már vidáman (hogy' másképp?! : ) ismerkedtem egy brazil (!!!?) hölggyel (Sibele Fernandes - mint Sybil a Wacak szállóból), illetve új-zélandiakkal (pl. a bemutató lány is onnan származik). Sőt, egy bajor, 60 éves házaspárral is.... A folyót (Isar) ábrázoló képen nem a templom, hanem a kis sziget és a rajta fekvő két emberke a lényeg. Szerintem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr141409795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása