HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.09.30. 19:51 Krap

Oktfest

Ma egy rendes (amikor nem kell aggódnom, hogy fizetek-e 100Eurot ittas vezetésért hazafelé) fesztiválos napot toltunk. Két jó sör választással (Paulaner, Hofbrau)... A blognak sok minden új - hiszen tavaly nem voltam az Oktfesten -, de nekem már sok minden unalmas (így tizenvalahányadszor), így nem sok mindent mesélek. Ha valakit éredekel valami, csak kérdezzen. Ma láttam Vr. húgát, de mivel eddig életemben csak egyszer láttam, kb. öt éve (lehetett akkor vagy 21 éves), nem mertem ráköszönni, vagy leszólítani, mert nem voltam biztos benne, hogy Ő az. Erre ma írta Vr,. (meghívott a szülinapjára), hogy 'enjoy oktoberfest and please drink a maß for me. my sister is there by the way'. Na, köszi! Vr. is nagyon szép (szerintem, bár nem ezért lett életem szerelme - egyelőre), de a tesója valami csodaszép tini volt - és most sem csúnya. Ittam. Mesélek.... És a képek:

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr341418990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása