HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.01.04. 20:35 Krap

2010 - Gerzson

Nem szoktam összegezni év végén, de egy dolgot megemlítek, mert szerintem méltatlanul
elfelejtődött. Noha klubcsapataink és a válogatottunk hosszú évek óta semmit nem
mutatnak fel, van egy játékosunk, aki a világ (szerintem) legerősebb bajnokságában
kezdő játékos évek óta. Ez sem semmi, de Gera Zoltán - mert Róla van szó - idén
Európa Liga (volt UEFA Kupa) döntőt játszott csapatával, és csak hosszabbításban
szenvedtek vereséget.
Gerzson többször a hátán vitte a Fulham-et a döntőig, fontos gólokat lőtt.
Országunkra jellemző, hogy ez kevés volt ahhoz, hogy megkapja az Év Labdarúgója
címet. Nálam Ő az elmúlt évtized magyar labdarúgója. Szép (év) volt, Gerzson!
'Zoltan Gera has been hugely influential in Fulham's European campaign' /The Telegraph/

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr712560982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2011.01.05. 18:45:47

Csak az a bibi, hogy az új edzőnél (Mark Hughes)alig játszik. Hiába vitte a hátán tavasszal az egész csapatot,sokszor kispados és ritkán cseréli be Hughes. Így nehéz az év játékosának lenni még itthon is! :(

Krap 2011.01.05. 18:55:52

Én úgy látom, 20 meccsen lépett pályára ebben az idényben. 10-szer kezdőként, tízszer csereként.
Gólt is lőtt, gólpasszokat is adott.
www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/ZoltanGera.aspx
Ehhez képest (és az Európa Liga döntőhöz) a videotonos csóka vagy Dzsudzsák kisegítőben játszanak.

B.Biga 2011.01.22. 22:14:13

Most olvastam a Nemzeti Sportban:"Gera a szezonban hét bajnokit játszott végig, a többi 13 meccsen összesen 407 percet töltött a pályán"
Láttam én is a Fulham honlapját, de nekem ez tűnik valódinak, mert decemberben valamelyik sport csatornán hasonló adatokat mondtak!
Az a 407 perc meg 4,5 meccs így már elég kevés! :(

Krap 2011.01.30. 16:05:37

Egy dolog a szezon, és egy másik az "Év", aminek a játékosáról szó van. A 630 (7x90) + 407 perc a Premier League-ben még mindig SOKKAL több, mint bármi más. :) És persze a fő érvem, az Európa Kupa döntője még mindig ott van.
süti beállítások módosítása