Kezdem érteni, mi tart fél évig a villamos projectben!
Például az, hogy nem egyszerre dolgoznak a teljes megbontott szakaszokon, hanem
szépen, egymás után. Így most áll egy négy villamosmegállónyi szakasz, ahol már
relatíve készen ott figyelnek az új sínek, a forgalom elől egy irányban ezer éve
le van zárva, munkavégzés pedig nem folyik.
Ha mégis, a világítótestek új oszlopra szerelésében és hasonló, "nagy volumenű"
alkotásban merül ki, melyeket simán el lehetett volna végezni a sín cseréjével
egy időben is.
Elmebajnok megoldásunk is van/lesz: egysávos út, végig rakva beton félgömb sorral.
Praktikus. Egy lassabb vagy elromlott jármű, esetleg kerékpár+busz, és már áll is
a sor. A leendő megállók az eddiginél sokkal szélesebbek és hosszabbak, így
mellettük az egy sáv is beszűkül majd.
Agyrém.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.