HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.09.19. 08:09 Krap

Azért vannak a jó barátok...

A csütörtöki/pénteki pangásom már pénteken kora délután elmúlt, mikor B. hívott,
hogy este akusztikus koncertjük lesz. (SZER, Szabad Európa Rádió)
Ott kiderült, hogy Marcinak (dobos) éppen aznap van a szülinapja, ráadásul whisky
akció is volt. A többi sejthető.
Az új dalaik közül a Biztató nagyon tetszik,

http://www.szabadeuroparadio.hu/letoltesek.php

de azért még a Bocs áll legközelebb hozzám:

https://www.youtube.com/watch?v=Ja4wmWwwoD8

Nem is láttam még őket akusztikus verzióban.
Jók voltak, jól éreztem magam. Összehaverkodtam az "új" basszerrel is.
Koncert közben (!!) odatotyogott hozzá egy idős néni (kosár, fejkendő), hogy
vegyen tőle virágot, vagy gyümölcsöt!
Vett (barackot, szőlőt és szilvát, nem kis mennyiségben :), mindezt a zenész, a koncert közepén. :)
Életemben először autogramot is adtam egy pólóra. :)
A zenekarral beszélgettem, mikor jött egy tag és kezembe nyomta a tollat. Mondtam, hogy nem vagyok a bandában, de "Ne törődj vele, délután 6 óta mindenkivel aláíratom" volt a válasz. :)
Na, igen, meccs nap volt. :)
B. azon a 12 húros Yamaha-n játszott, mely nagyon sokáig Lecsó (Pál Utcai Fiúk)
tulajdonában volt.
Koncert előtt és után is játszottam rajta, olyannyira, hogy Lacival ketten eltoltuk a
The Cure-tól a Just Like Heavent. Egészen jól sikerült, még egy rajongónk is
lett hirtelen. :)
Egyikünk sem énekelt, de mindketten ritmusoztunk, játszottuk a vezérdallamot
és szólóztunk is. Így majdnem kétszer hosszabb lett a dal az eredetinél, de nagyon élveztem.
(Nem szeretek emberek előtt játszani, de együtt játszani valakivel (aki tud)
mindig nagy élmény.)

https://www.youtube.com/watch?v=mlVUKBewO1A

Szóval, remek volt. Aztán jött a szombat és a vasárnap újabb meglepetésekkel.


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr983237295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása