HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.12.23. 17:05 Krap

Temetés

Ma azon töprengtem el, hogy valójában nem tudom, miért hatódom meg minden temetésen
(melyen részt veszek).
A halott miatt biztosan nem, Ő már jó helyen van - ha minden jól megy -, mire a
szertartásra kerül a sor.
Régebben azt hittem, hogy az itt maradt hozzátartozók fájdalma miatt sírom el magam
mindig, de ma ezt is kizárhattam. (Ma két haverom anyukáját temettük, és a két testvér
keményebben viselte a dolgot, mint én. Az Ő részükről ez nem csoda, hiszen Nekik a
halált kellett feldolgozniuk napokkal ezt megekőzően, ami nagyobb dolog egy temetésnél.)
Szóval, nem értem. Az élet múlandósága? Saját elmúlásom? A szép/vicces emlékek?
Mi miatt könnyezek, de nagyon ilyen eseményekkor?
Nincs rá magyarázat.
Talán ez az egy jó van az egészben.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr443491479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása