HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.01.12. 19:30 Krap

Hiányzik (?)

"Zenehallgatásban, kritika írásban, mozizásban .... bővelkedő, békés, boldog új
évet kívánok 2012-re!"

Na, ez nem nagyon jön be.
Ezer éve nem írtam kritikát.
Már amikor a lap megszűnt (a mi csapatunkkal tovább menni), akkor szomorú lettem,
hiszen egy jó csapat hullott szét, és sok jó zenéről maradtam le. Ezen túl, nagyon
jó a saját művét nyomtatásban látni az embernek.
A "munka" is nagyon hiányzott, ezért gyorsan beszálltam, több energiát szenteltem
egy teljesen másik csapatnak, és a netre írtam kritikákat.
Az, hogy nem annyira kötött a stílus és a terjedelem, új volt. Lubickoltam benne.
Aztán belefáradtam, hogy gyakorlatilag egyedül csinálom, rajtam múlik, él-e az
oldal vagy hal. Amikor már arra sem vették a fáradságot az alapítók, hogy át-
olvassák aktiválás, netre pakolás előtt az írásaimat, akkor úgy döntöttem, ennek
így semmi értelme, és kiszálltam.
Először nagyon hiányzott az írás, hiszen valahányszor zenét hallok, van róla
véleményem (hiszitek vagy nem, de mindössze ennyi kell az "újságírósághoz",
a többi jön magától a sok gyakorlással). Most is hiányzik, de azon kaptam magam,
hogy már hetek teltek el anélkül, hogy a témára gondoltam volna.
Mivel ez nekem csak hobby, és nem vagyok egy kopogtató, törtető típus, valószínű-
leg nem fogok a jövőben publikálni.
Véleményem viszont továbbra is van zenékről, így azt hiszem, itt sűrűbben írok majd zenéről.
Ez ismét más stílust követel, és ez jó.
Remélem, szívesen olvassátok majd, még akkor is, ha adott esetben nem a kedvenc
stílusotokban alkotó zenészről, zenekarról írok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr1003540852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása