HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.05.24. 16:31 Krap

Back in black, Avagy, jajjj

Ismet itthon. Zajlik. Mig a mosdokagylom frissen szetesett lefolyoreszet javitottam, behalt a szamitogepem. Ropke fel ora hasznalatot kovetoen - ennyi jutott visszatertemet kovetoen a jobol. Ha "szerencsem" lesz, keddnel elobb nem latom viszont. :(

Szoval, ha nem lesz uj bejegyzes, es mailekre sem valaszolnek, az ezert lesz. Pedig mar elkezdtem irni a hazatertem utani elso meset.

(A jetlag-em annyira utos, hogy most pl. fogalmam sincs, miért nem használtam eddig ékezeteket, annyira fáradt vagyok.)

Kitartás, aztán jövök! Remélem.

Oh, Dear, my computer is dead. It might take half a week (or more) when I get it back.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr474544045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2012.05.24. 23:48:10

A "jetlag" ugyanaz, mint a slag, csak sugárhajtású.
süti beállítások módosítása