HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.07.04. 21:12 Krap

Istyu meccsen is volt

Én csak amatőr focimeccsen (és kriketten, de az nem számít) voltam Angliában,
nem voltam ennyire szerencsés.
Éppen egy angol sportriporter/West Brom. drukker könyvét olvasom (beszámoló,
ha majd végeztem vele) a szurkolók lélektanáról, lojalitásáról, a meccsek
hangulatáról (angol a szerző, tehát eléggé humoros és pesszimista :) az egész),
amely könyvhöz nagyon illik ez a kép.
És feltépi zsenge ifjúkoromból az emlékeket, hogy mennyire király volt ennyire
közelről (mondjuk, itthon háló mögül) nézni a meccseket, amikor még a rendőrsapka
gyűjtésig rajongtam egy csapatért. (A futópályát felejtsétek el, az hazavágja az egészet!)

Istyu225.JPG

A háló azért is jó, mert fel tud rá rohanni a gólszerező a saját szurkolói előtt, aminél kevés nagyobb élmény van. (Na, jó, Angliában ölelgetni lehet a bátrabb gólszerzőket, de az eléggé ritka.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr24629790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása