HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.10.10. 08:04 Krap

"Isten áldja az Internetet!"

Tarja - Miskolc,front.jpg

Teljes a Miskolci Operafesztiválos szimfonikusok+rock gyűjteményem. Therion, Epica, Tarja - utóbbi koncertjének anyagát hivatalosan nem adták ki.
Gyenge a memóriám, így a koncertfelvételek közül azokat pláne szeretem, melyeken ott voltam.

"It's been such a beautiful evening. I, we all, we want to thank you all for coming, joining us, supporting us, loving us. There is nothing more beautiful than this, isn't it? You know we have had several days of rehearsals behind us. Hard days for everyone of us. But the truth is that music is something that lives inside of all of us. It will always live inside of all of us. We were very-very, we ARE actually, I am very proud of you. You are very ....., thank you. Regős Zsolt, the conductor; (Reményi Ede?) Chamber Orchestra, thank you; and the Choir of the Miskolc National Theatre, thank you very much."
/Tarja Turunen, Miskolc/


Tarja - MiskolcSmall.jpg

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr134829095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oh Dae Su 2013.03.22. 15:51:07

Wow... Mind a hármat én rögzítettem, bíbelődtem vele, készítettem hozzá borítót. Jó így 'összefutni' vele az internet egy bugyrában... :) Amúgy klassz a blog. Miért csak most találtam rá? Isten áldja az internetet! :)

Krap 2013.03.23. 16:13:39

Te IS rögzítted mind a hármat, ugyanis a hivatalos Therion DVD-t/dupla CD-t és az Epica dupla CD-t talán nem Te készítetted. :)
A Tarja koncert felvételéért és publikálásáért nem lehetünk eléggé hálásak! Köszi!
Keresgélj itt az archívumban, ha érdekelnek a koncert előtti próbák képei, leírása, videói!
süti beállítások módosítása