HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.11.07. 08:02 Krap

1987., gyermekkorom kedvenc dalai

Nem kis érdeklődéssel hallgattam meg újra (kb. 15-20 év után először) a második Pokolgép albumot a napokban.
Rendesen meglepődtem, hogy a véleményem semit nem változott erről a 40 percről. A fele tetszik, a másik fele nem annyira.
Arra pedig nagyon nem számítottam, hogy egykori kedvenc dalomat mai füllel is nem hogy vállalhatónak, de ugyanúgy hibátlannak tartom, mint annak idején.
Hangzás (!!!!), tempó, dallamok, szólók, verzék, refrén (a kétszólamú énekkel), az átkötő részek és ezek együtt is a mai napig nyerők nálam.
A sok régi (zömmel ismerős) kép már csak a hab a tortán a zenéhez:

https://www.youtube.com/watch?v=GFiVRAyFkBI

Ha visszamehetnék az akkoriban a zenekar koncertjén tomboló tini önmagamhoz, 1-2 apróságot leszámítva nem is tudnék tanácsot adni neki, hogy mit (ne) csináljon másként, mint ahogyan alakult.
És ez - azt hiszem - jó(l van így).

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr264893520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2012.11.08. 10:16:18

Azé' csak közölném magammal, hogy 2011 április vgén ne megszokásból fékezzek a bringával.

B.Biga 2012.11.08. 20:27:45

Az első bakelitem a pokoli színjáték volt...
Nem is tudom mennyi ideig gyűjtöttem rá, de teljesen odáig voltam amikor megvettem!
Sajnos csak egy koncerten láttam a legsikeresebb felállásban őket! :(
Mindhalálig Rock n Roll!!!!
süti beállítások módosítása