HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.01.31. 08:06 Krap

Nem én kezdtem

Vártam a sí-tanítványomat (már ilyen is volt néhány órára!), amikor egy srác kérdezett valamit franciául. Mondtam, hogy ez nem fog menni, ekkor angolra váltott. Nem okozott nagy gondot Neki, lévén Newcastle-i. Mivel két hölgy is volt Vele, akik közül az egyik huhhh, felvezettem Őket a gleccserre, nem csak elmagyaráztam, hogyan juthatnak el oda.
Így ismertem meg Catherine-t, a Manchesterből származó newcastlei fogorvos növendéket.
Szép, magas, fehér bőrű, nagyon kedves és kellemes személyiség, csoda fogsor :), "és hogy' beszél angolul!!!" :).
Rádöbbentett (főleg a neve, ugye :( ), hogy mennyire bezártam magamban dolgokat, önmagamat dolgok elől egy jó ideje.
Síeltünk 1-2 órát, közben beszélgettünk, ennyi volt a Cat (Kate) sztori - túl fiatal volt ahhoz, hogy elinduljanak bennem dolgok, de (ismét) felnyílt a szemem.
"Vak voltam, aki egyszerre fényt lát"
És persze (sors, kapcsok, egymásra érzés) Vr. is előkerült. Mint kiderült, nem messze tőlem, az Olasz Alpokban snowboardoztt éppen.
Az élet szép.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr685051470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása