HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.07.17. 08:05 Krap

Tovább is van!

Mivel "az első akadályon sikeresen túljutottam" a tegnap leírt módon, és szeretem az érdekes, mókás helyzeteket, elmentem a cég "próbanapjára", melyre "baráti üdvözlettel" írásban is meghívtak/lehetőséget adtak.
A megbeszélt időpont előtt 15 perccel hívtak, hogy számíthatnak-e a megjelenésemre. Mondtam, hogy ha én mondok valamit, akkor az úgy van, ott leszek.
Beállítok 45-re, amikorra kellett. A titkárnő fogadott, betessékelt abba a helyiségbe, ahol előző nap egy órán át vártam, mondván "addig várjon itt!". Kérdeztem, meddig? "Háromnegyedre hívtuk, még nincs annyi." "Annyi MÁR nincs, ugyanis 46 van!" Erre (kapaszkodtok?): "nálam még nincs 46!"
Vártam 15 percet, egyedül egy sufniban, majd kimentem, hogy "Esetleg valami hír?".
"A főnökasszony tárgyal."
Elkértem az előző nap kitöltött adatlapomat, nagy fölényesen ideadta, majd elköszöntem, szintén fölényesen elbúcsúzott.
Egy titkárnő!!!
Nem mondom, hogy a Ranger Hungary (semmi köze a gépjárműves céghez!) valamennyi irodája ilyen, de amelyikben én jártam, abban az etikettet, tiszteletet hírből sem ismerő a légkör, élen a tufa titkárnővel.
Kerülendő!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr185407111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2013.07.17. 15:07:26

Jó neked (jó neked?), hogy unaloműzésképpen, szórakozásból mész állásinterjúra (és viselkedsz úgy, ahogy)!
Ha majd éhes(ebb) leszel, bizonyára más lesz a helyzet...
süti beállítások módosítása