HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.09.30. 08:07 Krap

okkal

"All I can say is what you already know: some days are treasure. Not many, but I think in almost every life there are a few."

Csak azt tudom mondani, amit már tudnak: néhány nap kincs(et ér). Nem sok, de azt hiszem, majdnem mindenki életében van néhány.

"Let them go, I thought, but I was tired of letting women go. I was tired of just letting things happen to me and then feeling bad about them."

Hadd menjenek, gondoltam, de már belefáradtam, hogy hagyom a nőket elmenni. Belefáradtam, hogy hagyom, hogy történjenek velem a dolgok, és aztán rosszul érzem magam miattuk.

"Let me see you," I whispered, feeling foolish and terrified. Wanting it to happen, hoping it wouldn't.

"Mutasd magad!", suttogtam, hülyének érezve magam és ijedten. Akartam, hogy megtörténjen, és reméltem, hogy nem fog.

He says there's a reason wife and life sound almost the same.

Azt mondja, a feleség és az élet (wife-life) okkal hangzik csaknem ugyanúgy.

/részletek Stephen King Joyland regényéből/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr317845486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása