HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2019.11.25. 08:09 Krap

De komolyan...

... meg vagyok érintve.
Voltam pár New Model Army koncerten, énekeltem is, mindegyik óriási volt, de ez a videó valami hatalmas. Nem sokan olvasgatják az előre kiosztott dalszövegeket. :) Nagyon sok zenekar mondja, hogy a rajongói különlegesek, de én a New Model Army-val kapcsolatban éreztem a leginkább azt, hogy VALAMI megfoghatatlan ott van a zenéjükben, a tagok kisugárzásában, a szövegeikben, ami a koncertjeiken az emberekben is megjelenik. Valami megfogalmazhatatlan. A The Cure és a Depeche túl nagy lett, de az Ő zenéjük is összerántja az EMBEReket, az ember lelkét, a szó jó értelmében. A New Model Army-nál viszont a lépték is emberi, mert a világsztárság kimaradt a képletből, ezért aztán semmi sallang nem csapódott a történethez. 10:40-től 11:00-ig... Talán nem kell (tovább) magyaráznom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr6815315720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása