HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2020.08.05. 08:04 Krap

Sör 14., Urpiner Dark

Iszom én rendesen :)), csak a fotózás, a sok jegyzet előkeresése... Lényeg, hogy halad a rovat egy friss fogyasztással.
Csodaszép. A feketeségig sötét.
Nem túl szénsavas (remélem, jól öntöttem) - mondjuk úgy, hogy hamar elillan a szénsavassága.
Igazi barna sör. Kellően keserű, de van benne valami édeskés íz is, ami nem lenne baj, de itt túl erős és sokat ront az összképen. A mennyiséggel előrehaladva már-már émelyítőnek hat ez az íz.
Fura, hogy szlovákul, angolul és spanyolul vannak feltüntetve a dobozon az összetevők, de így legalább megértem én is. "Víz, négy féle maláta, cukor (!!??!!), komlók".
Igen, bizony: cukrot pakoltak a sörbe. No comment.
Erősnek érzem, de lehet, hogy csak kijöttem a gyakorlatból.
"Banskobystricky pivovar" - nekünk legyen Besztercebányai Sörgyár.
Szlovák.
Alk. 4,5%
5/10

urpinerdark1.jpg

urpinerdark2.jpg

Kezd zavarni, hogy bizonyos képek bizonyos helyzetben elfordulnak. Bocsánat érte, nem én tettem fel őket így!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr1216102736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása