HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.02.15. 16:01 Krap

Swimming In Siam Bay

Na vegre !!! Usztam - de rengeteget - es vegre nem medenceben !

Egy kozeli (hajoval 45 percnyire levo) szigetre mentunk ma egy itteni szervezesu uttal. Jellemzo, hogy az utazasi irodaban is lehetett alkudni, meg is tettuk. A sziget szuper volt. Egy szentesi csajjal elmentunk uszkalni jocskan a kijelolt helyen tul. Mert magyarok mindenhol vannak, de eddig szerencsere nem talalkoztunk eggyel sem. Tenyleg (Istyu !!!) ! Egy pecsi csajszi mezokovesdi baratja is a hajon volt. Velunk egykoru a sracz, Teged ismer, a Koosba jart, Agi a baratnoje ! Kicsi a vilag. Szoval sikerult nem tokeletesen bekenni magam (vagy csak keves a faktorszam), de a hatam elegge piros (de nem veszesen) a sok hason lebegestol. Csoda szuper talalmany a legzopipa-buvarszemuveg paros !!! Kagylok, halak, de sokkal kevesebb hal es halraj, mint pl. Horvathorszagban. A szinem tehat ma`r kezd alakulni. Leirhatatlanul szuper (fel)meteres hullamokkal szemben uszkalni es merulgetni akar csak 4-5 meter melyre.

Nincsenek veletlenek ? Kb., amikor Totya eleteben eloszor olvasta (?) es beirt a blogba, akkor fotoztam Neki egy ketarboczost !

Na es itt (a Pruzsi/Totya osszefugges okan) erzelgoskodom egy kicsit : gondolkodtam a napokban, hogy mi hianyozna otthonrol, ha masik orszagban elne`k - masfel eve me`g mennyire szerettem volna ! - es meglepoen sok minden jott ossze hirtelen, holott nem igazan kedvelem szep hazankat ugy altalaban : a BSE ma`r majdnem kiesett ebbol a ko:rbo"l, de Miskolczon olyat alkottak, amitol/amikor ismet meglattam, miert SZERETEM azt a csapatot (vagy fel eve ma`r nem sok ilyesmit mutattak). A zenek sem igazan hianyoznanak ma`r (Adam, Baum, megyunk Quimby-re ?), de pl. az valmi NAGYON-nagyon jol esik, amikor egy pesti (egri, debreceni, gyori) PUF koncerten nem tudok 10 percig egyedul lenni, mert a sok-sok alig-alig ismeros kozul mindig leszolit, megkinal :) valaki. Remelem, nem olvassak, de a legutobbin is annyira szuper volt, amikor `mily` majd egy fel percig olelt es EREZTEM, hogy legalabb annyira orul nekem, amennyire en Neki, majd par perc mulva megkerdezi a nevem, mert elfelejtette. :) Kb. 5 eve ismerjuk es nem tudom, miert, de szeretjuk egymast - ertsetek jol ! Vagy Pruzsi !! A nevet sem tudom, a foiskola alatt nem hiszem, hogy 2-nel tobbszor talalkoztunk (ha egyaltalan), de jo kb. fel evente latni es udvozolni, vagy inni a rettenetes palinkaibol (lehet, hogy szuperek, de en nem szeretem a palinkat). Totya ! Van, hogy evekig nem latom, neha el is felejtem, hogy a vilagon van, de jo TUDNI, hogy barmikor barmiben szamithatok Ra. Ezt hivom Baratsagnak es azt sem tudom, hogy miert, vagy hogyan alakult ki. ("Oregszel, Te hulye f... ?!" szinte hallom, amint mondja ezeket olvasvan, a jellegzetes mosollyal a fejen.) Udozlom Zsut is ! Szoval nem lenne egyszeru elhagyni az orszagot. Keves, a leirtakhoz hasonlo, semmi jelentos, de nagyon mely dolog van az eletemben, de azok komolyan jelentenek valamit.

Jesszus !!! Ezert nem akartam soha, hogy a blogom olyan klasszikus, "meselos" legyen, mert tudtam, hogy ez lenne belole !! Ha hazatertem, vissza is terek az "elvarazsolt" stilushoz ! Persze semmi nincs tervezve. Koszonom a figyelmet azoknak, akik eddig kitartottak !

Legyetek jok ! Megyek, megeszem eletem elso mangojat (30 helyi egysegbe kerult).

2 komment

Címkék: Thaiföld


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr6736892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Totya 2007.02.15. 17:41:09

A reakciómra elég jól ráhibáztál:-). Hát igen, ez a barátság.
Hol van a kétárbocosom!!!

Csabi 2007.02.15. 21:21:53

Hát, hát! Nem rossz. Sőt kifejezetten jó! Írjál sokat és ha hazajössz, majd kiadod. :) De tényleg jó! Írásban sokkal jobb vagy mint szóban, megnevettetél mindkettőnket (Kriszta, Csaba). Úgy látom nagyon elemedben vagy (érződik a stílusodon)! ...hol van már az a sötét, depis látásmód? Elvégre a napfény országában vagy!
Na csak így tovább, várjuk a folytatásokat!!! Bár úgy látom Mi nem hiányzunk, de azért igyekszünk figyelemmel kisérni az (élet)utadat.
Légy azért óvatos (az össze-vissza kajákkal, és a thai lányokkal) és érezd jól Magad!!!
süti beállítások módosítása