HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.03.19. 14:34 Krap

Utolsó nap

Nem ment bele "cégem" a közös megegyezéses szerződésbontásba, ezért úgy jöttem el, mintha felmondtam volna, pedig nem. Ehhez minden joguk megvan, a szépséghiba annyi a történetben, hogy minderről 3 hét (!!) alatt "elfelejtettek" tájékoztatni. Semmilyen hivatalos visszajelzést nem kaptam (a mai napig) a beadott papíromra, az utolsó munkanapomon egy papír hátuljáról tudtam meg a helyzetet, miközben a leszámolási procedúrát csináltam. Mindezt a cégtől kapott részvények miatt, melyekből így nem látok egy fillért sem. Szemtől szemben (mert persze elbeszélgettem a HR-es brigáddal ezek után) pedig nyomják a "sajnálom" történetet. Azt hiszem, nem parasztoztam le a HR-es górét, de a "gerinctelen" szót körülírtam a "morálisan nulla" és az "etikátlan" kifejezésekkel. Hányinger.

Említsük meg a cég nevét is : a Borsodchem és "tisztelt" HR vezetője az, akikhez a mai naptól nincs (és remélem, soha nem is lesz) semmilyen közöm.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr8548324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása