HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.04.05. 07:43 Krap

vegyes

Úgy látszik, jókor kattantam rá a Faithless-re.
Megnéztem egy 12 klipes Greatest Hits-t tőlük.
Tetszett. Egyediek, felismerhetők, de az itt ajnározott :) új albumuk
sokkal kevésbé viseli magán egy elektromos stílus (bár tudnám a nevét!) jegyeit,
mint a 2005. előtti dolgaik.
Remek a tag angolja !!! Hallani, hogy néger, de tökéletesen érthető.
Élmény hallgatni. A DVD-t is - szól, de nagyon.
A Mass Destruction-t füleljétek meg, ha tehetitek ! Akit ez a szám nem
indít be, annak az enyémnél is nagyobb bot-lábai vannak ! (Nagy szó volna ! :)

Kellett nekem beszólnom (kellett !) a Grace-re. A keddi rész kifejezetten
tetszett ismét. Egyszerű, emberi. Arra épít (szerintem), hogy sokan nem
merik/merjük irányítani az életüket, csak sodródnak, holott az igény ott van mindenkiben.
Na, megfejtettem egy sorozatot. :) A zenéje még mindig ötös.
A főszereplő pedig etalon.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr5354811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása