HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.05.03. 07:37 Krap

Champions League

A Liverpool szerencsére kiverte a Chelsea-t, a másik meccsen a Manchester a
hazai 3-2 után idegenben érthetetlen és értékelhetetlen játékkal 3-0-ra kikapott
a Milan-tól. :(((
Szégyen.
"Természetesen" ezt is egy gyökér vezette (rettenet, hogy mennyire nem tudnak brit
csapat(ok) meccsét kontinentális bírók vezetni), de nem rajta múlott. Egyáltalán nem.
Ki nem állhatom az olasz "focit" (a brazilokat, argentínokat, spanyolokat,
portugálokat sem, a németheket nem is említem) és Cristiano Ronaldot.
Hogy mégis Manchester drukker vagyok, annak az az oka, hogy 3 kedvenc focistám van
(Henry, Scholes, Giggs) és ebből kettő a Manchesterben játszik- kölyök kora óta.
Marad a Liverpool utolsó reménynek, mert az azért tényleg rossz vicc lenne, ha ez
a Milan 20 méternél jobban megközelítené a Kupát !

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr6766569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2007.05.03. 14:41:55

Lenyűgözően nem értem, mi az érdekes a fociban, már megin nem értem, még mindig nem értem.
Persze, hogy a szokottnál is rosszabb a kedvem, de ez senkit ne befolyásoljon, mindenki örüljön mindennek. Csak szimplán irigy vagyok, hogy én nem örülhetek.
Krap szaktárs, legyen szíves moderálni.

Tib (ASG) 2007.05.03. 15:39:21

Ennek ellenere esely van, hogy a BL-t olasz nyerje, az UEFA-t meg spanyol (esetleg nemet). De abban egyertetunk, hogy jo, hogy a Liverpool kisoporte a Chelsea-t (ami utan Maurinho azt nyilatkozta: ma mi voltunk a jobb csapat..)

Krapu, mi lesz 3 ev mulva, ha Scholes es Giggs mar nyugdijba vonul? Akkorra talan meg Ferguson is elmegy.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.05.03. 16:53:21

Tib> Nem kell félni, jön Eagles, Bardsley, Cathcart, Foster, Rossi (tom, olasz, de a szimpatikusabb fajtából (már ha van olyan))... Legalábbis nagyon remélem.

Tib (ASG) 2007.05.04. 08:16:43

En nem magamat feltem, hanem Kraput, hogy idolok nelkul marad :)
Nekem megfelel a Ronaldinho, C Ronaldo, Kaka, Messi vonulat.
süti beállítások módosítása