HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.07.06. 07:42 Krap

non blonds

Szivaroztunk az imént az erkélyen (Mr. (inkább Miss!) Egri Kékfarankos
és én) és az tűnt föl -sokadszor-, hogy noha Magyaro-n élnek a
legjobb/legszebb nők, szerintem itt a legmagasabb a festett hajú nők aránya.
Soha nem fogom felfogni, hogy miért hiszik azt sokan, hogy rettenet
természetellenes hajszínnel a fejükön szebbek (lesznek).
Leginkább a szőke utánzása nevetséges.
Én elhiszem, hogy kevés itt (ennyire az egyenlítőtől) a természetes szőke,
de miért ne lehetne egy barna nő ugyanolyan szép ?
Valaki vagy szép, vagy nem. Attól, hogy (70%-ban bénán) világosít a haján...
Elég 1 hetet külföldön tölteni (ne adj' Isten olyan országban, ahol több a
természetes szőke !) és FÁJ látni hazatérvén a sok sárga hajú lányt. Jajj.
Én legalábbis így vagyok a témával.
      A C.A.F.B.-ről szóltam a héten. Leírok pár szerintem tökéletes
együttesnevet. Némelyik király zenét játszik, az első nem annyira :) :
Inner Circle, The Perfect Circle, Sodom, Kreator, The Cure, In Flames,
Porcupine Tree (ezen soha nem fogok tudni túllépni !!), D.A.D. (Disneyland
After Dark), R.E.M., Fuck Off System (FOS). Ezeket mikor először láttam
(vagy, amikor sikerült megtudnom a jelentésüket), egyből elgondolkodtattak.
      Időközben nagyon rákattantam a legutóbbi 2 The Cardigans albumra.
Cseszi a csőröm, hogy nem bírok rájönni, mitől tetszenek annyira (Nina
hangján kívül).
'I need some fine wine and you, you need to be nicer'


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr82112649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása