HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.09.06. 07:51 Krap

Birmingham - Kicsi a világ

A minap jött hozzánk tárgyalni egy angol ipse (Ian - jó név !).
A prezentációja előtt felnyitja a laptop-ját és a háttérkép egy
stadion távoli felülnézetben. Kérdezem : Chelsea ? (Kék-fehér volt.)
Azt a sértődött képet !! "Hova gondol !!? Ez egy kisebb csapat,
melynek meccseire bérletem van : West Bromwich Albion."
Én (mentem a menthetőt :) : "Na igen, Gera Zoli csak egy van !".
Volt miről beszélnünk.



A megbeszélés végén (tőlem, mint tolmácstól) elnézést kért a kiejtése miatt.
Mondta, hogy a skót határ mellől származik, amely környék az
évenkénti kiejtési versenyben (van ilyen ???) rendre az utolsó helyen
végez. Én : "ugyan ! Totálisan érthetően beszél. Hallottam én már
olyat is, ahol néhány szót is nehéz volt elkapnom." Ő : "na igen, üzleti úton
mindig összeszedem magam. Hallana csak otthon ! Plusz ilyenkor nem
használok mások (nem környékbeliek) számára érthetetlen szavakat."
Jó kis nyelv !
Azt nagyon szeretem a(z új) melómban, hogy az angolt nyomhatom, illetve,
hogy szinte valamennyi európai országgal és a világban is számossal kell
beszélnem nap, mint nap.
Nem is tudom, szeretnék-e perfect angolt tolni. Akkor nem biztos, hogy
ennyire élveznék minden egyes beszélgetést.
Naponta minimum 4-5 nyelven kívánnak jó napot.
A hölgyek "Bonjour"-jától mindig olvadok.
A koncert miatt (nem szokásom hangolódni, de most) hallgatok néha 1-1
Paradise Lost albumot. Ma a Draconian Times volt soron (el sem hiszem,
hogy '95-ös. Hogy' repül az idő !) és a Hallowed Land, illetve az
I See Your Face témáira jókat impróztam gitáron.
A hideg beálltával (milyen egy időjárás ez ? És sötétedik is rendesen.)
átálltam a sörről a (vörös)borra. Ez is segített hangulatba kerülnöm.:)
A fura hangnemeiket, 1-1 számomra logikátlan félhangjaikat megtalálnom
viszont nem is volt olyan egyszerű így.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr34158563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása