HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.11.07. 10:45 Krap

Aktív pihenés ???

Tegnap levezettem 900km-t (ebből kb. 300 szakadó hóesésben, 10 pedig jégen !), tolmácsoltam, tárgyaltam egy másfél órás tárgyaláson és éjjel 11-re értem haza reggel 6-os indulással. Így nem láttam a meccset, melyen a Liverpool 8-0-ra (!!) verte a Besiktast. "Remek" nap volt. Kezd elegem lenni Lengyelországból, pedig 3 hete még nagyon tetszett. Azóta kétszer töltöttem ott meló miatt a teljes napomat. Mondjuk az ország rendben van, de munkaügyben nem szívesen mennék oda a (közel)jövőben.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr54221132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pici 2007.11.07. 14:56:05

Nem kell sírni. Mindenhol a szépet és a jót kell keresni.
A 900km-hez meg egy jó autót és egy sofőrt kell kérni.
légy jó!

Krap 2007.11.09. 12:19:06

Egymást nem érő lakott területeket is kérhettem volna. Sofőr nincs. Egyébként igazad van.
süti beállítások módosítása