HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.12.21. 10:19 Krap

City Of Angels

Talán ez volt az első film, mely megbőgetett- nem kis teljesítmény.
Aztán még párszor.
Sokszor láttam. Most is lesz az egyik adón.
Valahányszor körtét eszem, ez a film jut eszembe. A Mr. Plate is
valahogy' bennem maradt örökre (néhány levelem így írtam alá akkoriban).
A Vándorünnepet is a film hatására olvastam el Hemingway-től.
Cage óriásit játszik benne a motyogásával és a mimika mellőzésével.
A zenéje is nehezen verhető.
Az "egyetlen", mely ha jól rémlik a film utolsó szava szerintem most is
meg fog ütni.
Szóval csak ajánlani tudom.
A szinkronja viszont eléggé halvány az eredetihez képest.
A "Berlin felett az ég" re-make-je (de szép szó!), de azt MÉG nem láttam.
Believe in angels.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr48271202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása