HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.01.08. 07:48 Krap

Katie again

Meghallgattam/néztem az előző (Piece By Piece) Katie Melua albumot is.
Nem annyira jó, mint a Pictures. Elég minimál zeneileg és, ha az ember
nem kattan rá az adott hangulatra (vagy maga a dal nem erős), akkor
bizony Középszer utca (van ilyen 'skolczon !!!) az eredmény.
A The Cure Just Like Heaven-jének kiherélésére pedig nincs mentsége.
Lehet jól is feldolgozni The Cure-t, de aki kicsit is tud gitározni,
az jobbat alkot(na) ebből a számból. Kár volt hozzányúlnia.
Jajj,a DVD-n is rajta van ! Lexívesebben kiszedném a kezéből
a gitárt, hogy ne maszatoljon, a gitárosnak pedig megmutatnám,
hogy' kell azt a szólót eljátszani. Kóklerek !! :)
A Pictures viszont király album, tehát fejlődőképes a hölgy.
Nem kizárt, hogy atom nagy sztár lesz belőle-megérdemelten.
(Néztem egy Paradise Lost koncert DVD-t is mostanában. KIRÁLYSÁG !)

Megkeresem majd, honnan származik, hol él, mert érdekes brit angolt beszél.
Gördülékeny, mint egy anyanyelvű és a kő brit "akcentus" "proli" verziójának
egy érdekes, lightosabb (elitebb ??), de az irodalmitól távolabbi formáját
tolja; viszont sokkal nyitottabban, szélesebben képez hangokat
(kontinentális "betegség"), mint egy anyanyelvű. Szóval talány.
Tetszik, mert egyéni, brit és könnyen érthető..

Tippem az, hogy külföldi, de gyerekkorától valami brit suliban tanul(t),
vagy brit, aki egy olyan nagyvárosban él, mely környékéről én
még nem hallottam senkit.
Ha ausztrál, dél-afrikai (vagy japán :)), akkor égek egy nagyot.
Gitározni kb. a Szállj el, kismadár szintjén tud a DVD tanúsága szerint,
úgyhogy HAJRÁ SCHMIDT VERA !!!
u.i.: pénteken megláttam az első Smashing Pumpkins plakátot "kis"
városomban. Kezdek hangolódni !!
De nagyon !!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr81289106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krap 2008.01.08. 10:37:01

Katie Melua Grúziában született, 8 évesen Észak-Írországba költözött, majd 14 évesen Angliába. Nem voltam messze a helyes megfejtéstől.
Magamnak válaszoltam.
süti beállítások módosítása