HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.01.18. 07:38 Krap

Pumpkins far away

Szedtetek már atomjaira hangszert ? Ne tegyétek ! : )
Én "csak" a húrhosszt és a húrmagasságot állítottam/állítgattam be
egy távolkeleti Telecaster utánzaton, de nem volt egy egyszerű mutatvány.
Megtanultam tisztelni a hangszerkészítőket.
Azzal a nézetemmel is szembesültem, hogy minden hangszernek van egyénisége,
sőt, lelke is. Vagy csak rárezonál egy lélekre.?
Mindegy. Az is szép teljesítmény ! :)
Nem vagyok elektromos gitár rajongó, de ez a fej nagy kedvencem !
Az 50-es évektől alig változott a formája.
A The Smashing Pumpkins logisztikai problémákra hivatkozva lemondta a
belgrádi és pesti koncertjét. :(( Ja, persze. A hülye koncertszervező
pedig nyilván én vagyok, aki az ország legnagyobb csarnokába teszi a
világ legnagyobb (inkább az USA-ban közismert) alter/underground csapatát
és méregdrága jegyárakat határoz meg.
Szép szülinapi ajándék...

Wow. I made some fixing (fixings?), repairing on an electric guitar.
I set the length and the position of the strings.
It wasn't easy to work 'with' my ear... making a wood able to create
clear sound.. clarity.. but it was worth every second of it.
Never do it at home. :))
(The) Smashing Pumpkins has cancelled their Budapest 'show'. 'Splendid.'

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr58301754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyepmester · http://vakerda.blog.hu 2008.01.18. 08:49:41

Morgen. Szedtem. Sőt, most is úgy van. 2 éve. :D Azért szedtem szét a gitáromat, hogy elvigyem 2 szagemberhez. Egy, aki kikalapálja a majd' 30 éves gitár bundozását, a másik pedig az aktív elektronika kontaktjaihoz hivatott volna érteni. Csak hát ugye nem vittem, mert nem lett rá pénzem, a gitár viszont atomjaira szedve azóta is ott pihen a tokban/egy zacskóban. És minden héten eszembe jut, hogy most már tényleg összerakom. Egyébként inkább az akusztikus gitárokkal barátkozom amúgy, jól elvagyunk.

Tele nekem is nagy kedvencem, főleg a nyerses, sárgás színe, meg a single coil fura soundja, és a hangszer súlyelosztása miatt.

Guitar fixing? Don't try it at home! Take it to the nearest QCEGFW!
(Quick Cheap & Easy Guitar Fixing Workshop) ;)
süti beállítások módosítása