HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.02.11. 07:47 Krap

Kowalsky meg a buli

A hétvégén pihenni (NAGYOKAT) akartam, punnyadni és megírni a 3 cikket,
melyekkel az újságnak lógok. Azt már 1 héttel előtte eldöntöttem, hogy a Kowa
meg a Vega koncertet kihagyom, mert annyira nem jók, ahányszor láttam őket az
elmúlt 1-2 évben. Aztán Cs. rádumált, majd a koncert után hazahúzott. Mivel jó
volt a zene és akadtak hölgy ismerősök is, maradtam. Zárásig...
Tanulságos éj volt. Ennyit a publikus történésekről...
A koncert átlagos volt. Az ismert dalok totál teltház előtt, közepes megszólalással.
Basszus, pergők, cin elől; 2 gitár, lábdob hátul; Kowa hangja valahol az erdő közepén.
2 cikket sikerült megírnom - egészen vállalhatók lettek. Szerintem.
Tartok a következő hétvégétől, ugyanis úgy döntöttem, NEM megyek Neo koncertre.:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr19334487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.02.11. 14:16:38

Pedig de, helyettem is, NEO koncertra.
süti beállítások módosítása