HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.04.21. 07:48 Krap

LOST, IV.

A 4. évaddal folytatódik a világ leggyengébb, egyben legjobban megírt forgatókönyvével
rendelkező sorozata. Néhány részt megnéztem nagy hirtelen - "Isten áldja az
Internetet !".
Rettenetesen vontatott volt eddig a sorozat pl. a sok visszatekintés miatt. Most
csavartak egyet - jó ötlet - és a jövőbeli dolgokkal lassítják a történet mesélését.
A technika egyszerű : minden epizódban egy kicsit mennek előre és kavarnak egy-két
nagyot, váratlant, a sok kavarásból pedig alig-alig oldanak meg valamit.
A szereplők semmi fontosat nem beszélnek meg egymással (óriási bukta a forgatókönyvben), így a sok-sok félinformáció senkinél nem áll össze egésszé (a nézőben sem), nem lehet logikus irányba(n) továbbvinni a történetet.
Én már kb.30 epizóddal ez előtt azt mondtam, hogy ebből lehetetlen logikusan kijönni.
Most is ezt mondom.
Egy brit akcentusú szereplő helyett egy másik hasonló jött be a képbe - ez tetszik.
Valamit azonban tudnak, hiszen nem tudok leállni a sorozat nézésével.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr58434886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2008.04.21. 12:03:24

Mindig irigyeltem azokat akiknek annyi idejük van, hogy ilyen végtelen sorozatokat tudnak (végig)nézni. Bevallom én is néztem annak idején a Dallast, de mentségemre szólva ez mindig péntek délelőtt volt. Akkortájt keztem éppen ébredezni(józanodni) az előző napi Rocky buli után és ez a csodálatos kultúrális élmény(mármint a Dallas) teljesen feldobott! :)
Szerintem inkább egy újabb Victor Hugo vagy egy In Flames bármilyen sorozat helyett!!
süti beállítások módosítása