HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.04.25. 07:38 Krap

Easy rider, Öcsém !

Éreztem, hogy utaznom kell, azt azonban nem sejtettem, hogy elég légvonalban
5-6 km-t megtennem.
Tegnap ÉLTEM egy délutánt.
Munka után azonnal bicajra vágtam magam és irány a szokott kör, a(z egyik)
kedvenc magyar településem, az ország második legmagasabban fekvő helysége,
Bükkszentkereszt ! Kb. 14-16 éves korom óta rendszeresen tekerem ezt a kb.
30 km-es kört, de soha nem fogom megunni. Szeretem az állandóságot.
Több váratlan esemény is történt a télen: a falu legnagyobb boltja leégett -
le is bontották -, a törzshelyünk (kocsma) pedig bezárt, mert gyerek
született a családban. ((Mikorra nő fel annyira egy gyerek, hogy az anyja
visszatérhet csapolni ? :)) A pót-helyen pedig még nem volt csapolt sör.
(ILYET !!?) Volt viszont üveges Borsodi (200 pénz) és barna Staropramen
(260). 460 Ft-ért (kevesebb, mint 2 euro) sikerült tehát 1 liternyit
összekotyvasztanom a kedvenc italomból (fele világos, fele barna). Korai
volt még a túra - avagy : egy széldzsekit vihettem volna - mert lefelé
rendesen hideg volt. Így a 20 percnyi 50-60-nal száguldozás helyett a
rövidebb, lassabb utat választottuk lefelé. Remélem, nem fáztam át
légcsőileg, torokilag.
A Bükk csodazöld. Érezni, hogy él. Fenn (kb. 400-550 m-en van a falu
tengerszint felett) a virágzás is le van maradva néhány héttel. A nap
kellemesen melegített, a 2 sör rendesen hatott (kijöttem a gyakorlatból) és
jó volt 1-1,5 órát filozofálni, beszélgettni, "csak úgy".
Úgy kikapcsolt a mindennapok hajtásából, gondjaiból, hogy észre sem vettem.
Nem laknék az Alföldön, ha választhatnék.
Az a jó ebben a körben, hogy 10 percen belül a zöldben van az ember, felfelé
1 óra alatt kitisztulnak a gondolatok, a tüdő, a lefelé út pedig egy 30
perces adrenalinbomba, egy minden porcikán érzett szabadság, ahogy tép az
ember és nincs autó, melynek esélye lenne, hogy tartsa a tempót.
Bükk rulez.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr90441218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása