HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.05.01. 22:23 Krap

Stranger (?) In A Strange Land

HIHETETLEN : megálltam Pesten felvenni az utitársam , erre kik jönnek szemben ? Totya és Zsuzsa ! Győrből !!! Nem semmi ! Csak lestem ! NAGYON jól esett látni őket. Legyetek jók, vigyázzatok egymásra és hajrá Adria !!!
Ja : németho-ba indultam éppen. Azon kevés alkalmak egyike, hogy itt vagyok, de nincs Oktfest. A lakásban teljesen otthon érzem magam. Nagyon fura, hogy megérkezem és egyből tudom, mi hol van, hová szoktam a motyómat pakolni. Aztán reggel a kilátás az erkélyről:

Túráztunk egész nap (majd pakolok képeket később), totális télben - "okos" ötlet volt az északi oldalt választani : ). Szuper volt. Hó hegyek, havazás, eső, napsütés, zergék. Jól esett, kellett.
Vr-val töltöttem szinte a teljes estét. Kb. másfél éve nem beszéltünk úgy igazán. Továbbléptünk mindketten és talán kellett is a szünet mindkettőnknek. Most ? Mint a kezdeti időkben : örültünk egymásnak, éreztük a másikat. Ő az egyetlen "ex-em", akivel jó (mit jó ? Tökéletes) a kapcsolatom az után is, hogy nem maradtunk együtt. Annyira ismerjük egymást, hogy jajj. ("Jajj"=szinte a lehető legjobban.)
Szeretem. Ez kb. az ötödik féle szeretet, melyet érzek iránta. Különös, de nagyon kellemes lelki kapocs ez. Jó érezni, átélni.
Hunyi : képzeld mi fogadott minket !! :

A 2 portörlő rongyot is megtaláltuk. Használjuk őket. ;)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr67450448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hunyi 2008.05.01. 22:41:52

a lakás TELJES átrendezéséhez nem járultam hozzá ! :-)

süti beállítások módosítása