HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.06.05. 08:17 Krap

Éljen a technika !

A 80 gigás winchi-m, melyen archiváltam a fontosabb dolgokat, átvittem rack-ben egy
közelben lakó barátomhoz. Nála nem ismerte fel a gép, majd elkezdte a fejet elejtegetni.
Azóta itthon is ez van. 80 giga, fuccs. Tanulom a régi leckét, hogy ne ragaszkodjak
túlzottan tárgyakhoz. Nem is a tárgy hiányzik, vagy a pénz, amennyiért vettem.
Szerintetek van esély, hogy menthető az állomány, ami rajta volt ?

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr69504577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ex-edződ 2008.06.05. 08:23:45

Ne aggódj, vannak szakemberek,cégek, akik sérült, elromlott vinyók adatmentésével foglalkoznak.
Irány a szaküzlet!
A Chiplandban biztos kapsz infót.

Üdv.

Ui:
ezentúl minden fontos cuccod legyen meg legalább két - különböző márkájú - DVD lemezen is!
A vinyók sem élnek ám örökké...

Zita 2008.06.05. 11:54:37

Meg jo hogy nem en vagyok az egyetlen... velem is hasonlo esett tortent meg... de rajottem, tudok azok nelkul a "cuccok" nelkul elni... szoktam most is backup-okat csinalni dvdre - ket peldanyban, de ki tudja elo fogom-e venni oket valaha...

B.Biga 2008.06.05. 13:21:31

Kürt Kft. Most néztem a neten 20e Ft egy winchester, bár az ár a hiba a súllyosságától függ.Megégett, elvetemedett eszközökről is vissza tudják állítani az adatokat.
Azért egy-két gépben megpróbálhatod , hátha valamelyik még lát belőle valamit, de ha a fej megadta magát akkor már mindegy.

Totya 2008.06.05. 14:54:30

Pepe!
Ha valamilyen céggel csináltatod akkor ne csesztesd! Hibától függ, de lehet, hogy kevesebb hasznos adatod marad. Bizonyos hibákra vannak visszaállító progik is a neten (google).

Krap 2008.06.05. 15:27:34

Köszi a sok hozzá(m)szólást! A legendás Kürt azt hittem, drágább. Fél másodpercenként kattan egyet bakapcskor, semmi felismerés... Kis városomban eléggé reménytelen (a Chip sem foglalkozik vele), de még 1-2 helyet megkérdezek. Biga : Balázska azt mondta, hogy esélytelen az ügy.
süti beállítások módosítása